کد خبر: ۹۰۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 04 October 2020

چمستان کجاست ؟

چمستان منطقه زیبای جنگلی که در قدیم به آن در گویش محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون می گفتند.

این شهر در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر نور و در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر ساری و ۲۵ کیلومتری آمل

و در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهر تهران قرار دارد و با توجه به کمربندی جدید شهر امامزاده عبدالله زمان کمتری برای رسیدن به شهر و منطقه چمستان در راه خواهید بود از آنجا که منطقه چمستان از روستاهای زیادی تشکیل شده و نزدیکی آن شهرهای بزرگی از جمله آمل نور قرار دارد از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. منطقه چمستان به دلیل داشتن جنگل های انبوه و قرار گیری در دامنه کوه هایی که پوشیده از درخت می باشند زیبایی زیادی دارد.

منطقه چمستان دارای مناطق زیبا و دیدنی بسیار زیادی می باشد از جمله پارک جنگلی کشپل ، آب گرم لاویج ، دریاچه الیمالات  و دیگر مناطق تفریحی و توریستی و گردشگری با توجه به خاک حاصلخیز منطقه توجه زیادی به کشاورزی نیز شده مزارع برنج و باغات مرکبات و کیوی در این منطقه بسیار زیاد و با بازدهی بسیار خوبی می باشند.

آب و هوای چمستان تحت تاثیر به خاطر نزدیکی به جنگل بسیار مطبوع بوده و در تابستان نه گرمای زیاد و در زمستان نیز معتدل می باشد.

 

 

خرید ویلا چمستان

چمستان کجاست ؟

 در منطقه چمستان با توجه به بکر بودن منطقه از نظر طبیعت و جنگل و آب و هوا و داشتن پتانسیل تفریحی توریستی خرید و فروش ویلا در منطقه بسیار پر رونق بوده و به خاطر تازه کار بودن افرادی که در منطقه طی 10 سال اخیر فعالیت می کردند آن چنان دقت در ساخت ها انجام نمی شد ولی در حال حاضر بعضی از سازنده ها با تغییر خط مشی و نقشه های ویلا ها و ساخت ویلا ها با دقت و وسواس بیشتر در مناطق شروع به برند سازی و لوکس سازی روی آوردند که مناطقی مانند سعادت آباد ، امیرآباد ، آهودشت ، جوربند خواهان بیشتر نسبت به دیگر مناطق در منطقه چمستان دارند در زمره این ساخت و ساز ها می باشند.

ویلا چمستان

نوع ساخت در چمستان  در هر منطقه از آن معماری و ساخت و نقشه خاص خود را دارد در بعضی از مناطق ساخت ها بسیار با قیمت بالا و نماهای کلاسیک و یا مدرن در بعضی از مناطق نیز فلت های جمع و جور و زیبا با هزینه کم می باشدو نوعی ساخت هم در منطقه چمستان به نام نیم پیلوت یا نیم دوبلکس نیز وجود دارد در این تنوع ساخت ویلا در منطقه بازار خوبی برای مشتریان از هر سلیقه و بودجه مالی می باشد.

چمستان کجاست ؟

تمامی ویلا های منطقه چمستان در دشت یا در مجاورت جنگل می باشد که وجود آبگیرهای فصلی یا سدهای مخزنی در منطقه و جنگل زیبایی دو چندان و خیره کننده ای برای خریداران را در بر دارد مناطق مثل پولادکلا ، جوربند ، الیمالات  همه و همه در کنار هم ایجاد محیطی مرفه و آرام را  برای همه محیا می سازد و هر جا صحبت از خرید ویلا جنگلی باشد منطقه چمستان با سازه های زیبا و طبیعت بکر همیشه یک طرف صحبت خریداران و فروشندگان می باشد.

ویلا املاک شمال

مجموعه ویلا املاک شمال با گروهی با بیش از یک دهه فعالیت در تمامی مناطق مرکز تا غرب مازندران در حیطه و فعالی فروش ویلا ، در منطقه چمستان نیز فعالیت فعال و دقیق و مداوم دارد در زمینه خرید و فروش ویلا شهرکی یا غیر شهرکی فروش زمین در داخل شهرک و یا متراژ بالا با کاربری های مختلف فعالیت در زمینه ساخت و ساز ویلا پیمانکاری و مشاورت در ساخت ویلا ، گروه ویلا املاک شمال تمامی خرید ها را با استعلام کامل از مورد خرید به فروشنده اعلام و تمامی مراحل مزایا و معایب را اعلام می کند در زمینه فروش بهترین نیستیم ولی مداوم و دقیق تمامی فروش های خود را زیر ذره بین داریم.

https://www.villa-amlak.ir
 09113256747

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار