کد خبر: ۹۰۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴ 22 September 2020

موارد زیادی باید در هنگام انتخاب درب داخلی HDF مورد توجه قرار گیرد. هزینه، اندازه و مواد اصلی ترین عامل انتخاب درهای داخلی مناسب برای خانه شما است. با این حال، نحوه طراحی و تعامل با خانه ها تغییر کرده است و تامین کنندگان طراحی خود را ارتقا داده اند. پیشرفت در عملکرد درب داخلی به معنای ملاحظات بیشتر مالکان خانه قبل از خرید است. علاوه بر این، تصمیم در مورد اینکه آیا درب های داخلی خود را فقط به صورت درب خریداری کنید یا به عنوان یک زیبایی برای خانه خود، می تواند در انتخاب درب بسیار تاثیر گذار باشد. تولید کنندگان درب داخلی HDF در تهران و ایران متناسب با رویه درب داخلی محصولات چوبی خود را درجه بندی می کنند.

خرید درب داخلی


درها را می توان به تنهایی یا به عنوان درب داخلی خریداری کرد. یک منبع واحد هر عنصر را تامین می کند (آستر، برگ در، تثبیت کننده ها و معماری). به عنوان محصولات خارج از قفسه، در طیف وسیعی از اندازه های استاندارد متناسب با درهای جدید و یا ساخته شده به صورت سفارشی را دارد و هزینه های نیروی کار کاهش می یابد زیرا مهارت تخصص کمتری مورد نیاز است. نصب سریعتر است با این وجود، چون کل در در یک قاب نصب شده است، درب ممکن است آسیب ببیند و یا مانع انجام کارها شود.

مزایای درب های تک داخلی


برای نوسازی بسیار مناسب است زیرا می تواند در قاب های موجود جای گیرد، در کارهای دیگر در یک پروژه (مانند گچ کاری) صدمه ای نخواهند دید زیرا می توان آنها را به صورت مرحله ای نصب کرد، می تواند برای ساختمانهای قدیمی با درهای ناهموار یا سطح همکف مناسب باشد، درب داخلی یک اتاق نشیمن یک ظاهر کلاسیک و همه کاره است، که یک ظاهر زییبا به خانه می بخشد.


نصب درب های داخلی


اکثر درب های استاندارد را می توان به صورت آسان نصب کرد، اما این عامل در هزینه تمام اجزای جداگانه و کار مربوط به نصب یک درب تک قبل از رد کردن یک درب است. مدت زمان نصب درب داخلی تا حد زیادی به نوع محصول نصب شده بستگی دارد. وظیفه نصب درب جدید در جایی که قاب و معماری موجود وجود ندارد، شامل نصب قاب ها و معماری ها، رنگ آمیزی آنها، طراحی یک درب بزرگ برای جا دادن آن، آویختن آن و اضافه کردن دستگیره ها و قفل های درب است.

جنس درب های HDF


تخته فیبر با چگالی بالا (HDF) تخته چوبی با تراکم 750-930 کیلوگرم در متر مکعب است. با فشار دادن چوب یا الیاف گیاهی دیگر، ماده آماده سازی یا چسب مناسب دیگر ساخته شده است. این یک سطح متراکم و صاف، یک لایه هسته یکنواخت است و سطح و لبه صفحه از خواص مکانیکی خوبی برخوردار است و خصوصیات شکل دهی این یک جایگزین ایده آل برای تخته طبیعی است. HDF که به عنوان تخته سخت نیز شناخته می شود، نوعی چوب طراحی شده است که از الیاف چوب ساخته شده از تراشه ها و ضایعات چوب خرد شده ساخته شده اس. قابل مقایسه با دیگر مدل ها است اما سخت تر و متراکم تر از تخته های دیگر است. چگالی آن بیشتر از 50 پوند در فوت مکعب یا 800 کیلوگرم در متر مکعب است. این چیزی است که این ماده را به یک ماده تثبیت کننده کامل برای کفپوش چند لایه تبدیل می کند. برخلاف انواع دیگر تخته فیبر برای کف سازی، این ماده در خارج قابل استفاده نیست زیرا توانایی جذب آب را دارد.


ویژگی درب های HDF


تخته تراکم تخته HDF به راحتی تکمیل می شود. پوشش های مختلف می توانند روی صفحه تراکم پوشش داده شوند و تخته چگالی ماده پایه ترجیحی اثر رنگ است. انواع پوست چوب، چسب، تخته تزئینی، ورق فلز سبک، تخته ملامین و سایر مواد را می توان به سطح تخته چگالی چسباند. خاصیت فیزیکی عالی، مواد یکنواخت و ضد آب محدوده کیفی تخته با تراکم بالا HDF Board تخته ای است که به تراکم کم و تراکم متوسط ​​تقسیم می شود. HDF دارای یک سطح صاف است. HDF تخته چگالی بالا در مقایسه با MDF و تخته خرده چوب قدرت بیشتری دارد. HDF بهترین صفحه در مقایسه با تخته خرده چوب و MDF است. هنوز بسیاری از نجاران تابلوهای بلوک چوبی را در مقایسه با HDF ترجیح می دهند زیرا زیبایی بیشتری دارند. در مورد قابلیت نگهداری از چوب طبیعی. از آن برای ساخت صفحه چوبی استفاده می شود. خواه در حال بازسازی کل خانه خود یا در حال بازسازی آن باشید، ارتقا درب های داخلی یک روش عالی برای تازه سازی فضای شما است. تا همین اواخر، سبک درب داخلی خیلی مهم تلقی نمی شد. در بخش عمده ای این امر به دلیل کمبود انواع درب ها بود. با این حال، امروزه شما انتخاب گسترده ای از درب های داخلی در انواع طرح ها و مواد را پیدا خواهید کرد. انتخاب کالای مناسب تصمیمی صرفا براساس زیبایی شناسی نیست. ممکن است شما بخواهید یک راه حل هوشمند برای تقسیم یک اتاق بدون از دست دادن فضای زیاد داشته باشید و یا ممکن است بخواهید کیفیت های کاهش صدا در خانه خود را بهبود ببخشید. ممکن است یک درب سبک یا یک درب کشویی بخواهید. همانند سایر درب ها، هنگامی که درب داخلی خود را انتخاب کردید، اندازه گیری، رنگ آمیزی و نصب تخصصی روی آنها انجام می شود. علاوه بر این خدمات صرفه جویی در وقت، محصولات و مواد مختلف هر کدام ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. درهای داخلی اقتصادی و کم هزینه هستند. درهای داخلی سازه های متحرکی هستند که برای مصارف داخلی طراحی و ساخته شده اند. عملکرد اصلی دسترسی و خروج از اتاق یا فضای دیگر در داخل ساختمان را فراهم می کند. این درها در مصارف مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، حفظ حریم خصوصی، به کاهش صدای سایر قسمتهای ساختمان، جداسازی یک فضای داخلی را از فضای دیگر، کمک به تهویه، از مزایا و ویژگی هلی این درب ها است. زمان دقیق معرفی درب های داخلی در تاریخ مشخص نیست. اولین مورد استفاده از آنها در مقبره های مصر باستان کشف شد. باستان شناسان وجود درهای چوبی در داخل مقبره های منفرد را ثبت کرده اند. فراتر از این اولین کشفیات، خرابه های ورودی داخلی یونان و روم باستان محبوبیت استفاده از درب داخلی را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار