قیمت درب ضد سرقت نسبت به دیگر درب ها به مراتب بالاتر است، به خصوص اگر در میان آن از عایقی چون پشم سنگ استفاده شود. شما می توانید برای مشاهده قیمت درب ضد سرقت به اپلیکیشن و یا وب سایت ساختمانچی http:// price.sakhtemanchi.com مراجعه فرمایید.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 16 September 2020

پشم سنگ، عایقی معدنی است که از مواد معدنی طبیعی به نام بازالت ساخته شده و دارای خاصیت آکوستیکی بسیار بالایی می باشد. عایق پشم سنگ نسبت به دیگر عایق ها از برتری بیشتری برخوردار است. این عایق حساسیت بسیار کمی ایجاد می کند، با محیط زیست سازگاری بالایی دارد و در برابر آتش و حرارت مستقیم مقاومت زیادی دارد. همچنین ظرفیت جذب صوت و حرارت این عایق بسیار بالا می باشد.

پشم سنگ عایقی صوتی، حرارتی و ضد آتش است و این خواص باعث شده تا از آن در مکان های گوناگون استفاده شود. یکی از کاربردهای پشم سنگ، استفاده از آن در درب ضد سرقت و درب های ضد حریق می باشد. لایه داخلی این گونه درب ها از فولاد ساخته شده و با پشم سنگ فاصله های بین آن ها را پر می کنند. نقطه ذوب پشم سنگ بسیار بالاست، بنابراین در متوقف کردن آتش بسیار موثر است و از پراکنده شدن آن جلوگیری می کند.

ضخامت پشم سنگی که در درب های ضد سرقت بکار گرفته می شود و مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد، 5 سانتی متر است و نمی توان بنا به سلیقه آین اندازه را تغییر داد. پشم سنگ در برابر آتش مستقیم در دمای 1200 درجه 2 ساعت می تواند دوام بیاورد.

همچنین پشم سنگ در برابر انواع قارچ ها، انگل ها، آفت و باکتری مصونیت دارد و باعث عمر مفید محصول می شود. پشم سنگی که در درب های ضد حریق و درب های بیمارستانی استفاده می شود فاقد هر گونه آلودگی بوده و ماده ای کاملا سبک و استریل می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های کاربرد این محصول در درب های ضد حریق، جلوگیری از اتلاف انرژی، سرما و گرما می باشد. پشم سنگ به دلیل خواص حرارتی و برودتی فوق العاده ای که دارد، مانع از ورود و خروج هر گونه انرژی گرمایی و سرمایی از ساختمان شده و در نهایت کاهش هزینه ها را در بر دارد.

امروزه دغدغه بیشتر افراد، دوری از شلوغی و سر و صدای آزار دهنده بیرون از محل زندگی یا محل کار می باشد. پشم سنگ به دلیل خاصیت آکوستیکی مناسبی که دارد، از ورود و خروج صدا نیز جلوگیری می کند.

در برخی از درب های ضد سرقت به جای استفاده از شبکه های فلزی، از شبکه های مقوایی استفاده می شود و دلیل وزن کم این درب ها هم همین موضوع است. اما به سفارش برخی از مشتری ها، به جای مقوا، از پشم سنگ یا پشم شیشه استفاده می شود، که بنا بر دلایلی که ذکر کردیم، پشم سنگ مناسب ترین عایقی می باشد که در اینگونه درب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از درب های ضد سرقت در اماکنی که حساسیت بالاست بیشتر استفاده می شود. از جمله در صرافی ها و طلافروشی ها، سالن های اجتماع و استودیوهای ضبط صدا، آپارتمان های لوکس. از این محصول حتی در ساختمان های اداری و مسکونی نیز استفاده می شود.

به طور کلی در ساختار درب های ضد سرقت، ورقه های فولادی برای مقاومت و استحکام بیشتر مورد استفاده قرا می گیرد و عایق هایی مانند پشم سنگ و پشم شیشه برای استحکام و کارایی بیشتر در میان آن قرار داده می شود. در چارچوب های درب های ضد سرقت، درزگیرهای لاستیکی برای جلوگیری از تلف شدن انرژی و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استفاده می شود.

درب های ضد سرقت، به خاطر تنوع زیاد در رنگ و طرح و زیبایی ظاهری آن، مطابق با سلیقه های مختلف افراد می باشند. از ویژگی های مهمی که این درب ها دارند این است که استفاده از قفل های دیجیتالی، امنیت آن ها را بیشتر خواهد کرد. قفل های دیجیتالی که در این نوع درب ها استفاده می شود، قفل های دیجیتالی رمزدار و یا اثر انگشتی می باشند. این قفل ها علاوه بر ایجاد امنیت، آسایش و آرامش را برای افرادی که در آن ساختمان رفت و آمد می کنند، به ارمغان می آورند.

قیمت درب ضد سرقت نسبت به دیگر درب ها به مراتب بالاتر است، به خصوص اگر در میان آن از عایقی چون پشم سنگ استفاده شود. شما می توانید برای مشاهده قیمت درب ضد سرقت به اپلیکیشن و یا وب سایت ساختمانچی http:// price.sakhtemanchi.com مراجعه فرمایید.

کاربرد عایق های معدنی برای ضد حریق نمودن درب

کاربرد عایق های معدنی برای ضد حریق نمودن درب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار