بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش اواخر فصل پاییز و ماه های دی و بهمن است. چرا که این جزیره زیبا، آب و هوایی گرمسیری دارد و سفر در فصول خنک تر به آن به ویژه برای مسافرانی که تحمل گرما را ندارند، لذت بخش تر است. از سوی دیگر کیش معمولاً در فصل پاییز و زمستان خلوت تر است و همین عامل نیز موجب می‌شود تا در اماکن گردشگری آن خبری از ازدحام جمعیت نباشد.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 28 June 2020

اغلب مسافران حرفه ای معتقدند که سفر به هر مقصدی، زمان خاص خود را دارد. مثلاً بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش اواخر فصل پاییز و ماه های دی و بهمن است. چرا که این جزیره زیبا، آب و هوایی گرمسیری دارد و سفر در فصول خنک تر به آن به ویژه برای مسافرانی که تحمل گرما را ندارند، لذت بخش تر است. از سوی دیگر کیش معمولاً در فصل پاییز و زمستان خلوت تر است و همین عامل نیز موجب می‌شود تا در اماکن گردشگری آن خبری از ازدحام جمعیت نباشد.

با این حال بسیاری از مسافران علاوه بر پاییز و زمستان، در فصل تابستان نیز به کیش سفر می‌کنند. این افراد معتقدند سفر تابستانه به کیش با مزایایی همراه است که نمی‌توان به راحتی از آنها گذشت. به همین خاطر ما نیز تصمیم گرفته ایم تا در ادامه مطلب " 5 عاملی که باعث می‌شوند بلیط هواپیما کیش را در تابستان بخرید! " به برخی از این نکات اشاره کنیم؛ با قاصدک 24 همراه باشید.

5 عاملی که باعث می‌شوند بلیط هواپیما کیش را در تابستان بخرید!

استفاده از تعطیلات تابستانی

بسیاری از ایرانی ها تمایل دارند تا به صورت خانوادگی سفر کنند و از آنجایی که جمع کثیری از این افراد دارای فرزند کوچک یا محصل هستند، تابستان را برای این کار انتخاب می‌کنند. این کار به آنها امکان می‌دهد تا بدون اینکه خللی در آموزش فرزندان خود وارد نمایند، در زمانی مناسب به سفر بروند. علاوه بر اینها برخی از شرکت های خصوصی و دولتی در کشور نیز به کارکنان خود مرخصی تابستانه می‌دهند این امر موجب می‌شود تا تابستان بهترین فصل سفر برای ایرانیان باشند و اغلب خانواده ها بخواهند تا از تعطیلات تابستانی خود استفاده نمایند.

حال در این میان عده ای از افراد برای سفر خود یک بلیط قطار یا اتوبوس را خریداری می‌کنند و یا اینکه سفرهای هوایی را به انواع دیگر سفر ترجیح می‌دهند. خریداران بلیط هواپیما کیش نیز که در همین دسته بندی قرار می‌گیرند اغلب از تعطیلات تابستانی خود بهره می‌گیرند و یک سفر تابستانی را به این جزیره زیبا، برنامه ریزی می‌کنند.

جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش یک جشنواره تخفیفی بزرگ است که امکان خرید و تفریح را برای مسافران کیش فراهم می‌سازد. این جشنواره به طور معمول با اجرای موسیقی های زنده همراه است و پر از قرعه کشی و جوایز نفیس است. از این رو چند سالی است که خود این جشنواره نیز به یکی از جاذبه های گردشگری کیش بدل شده است. جشنواره تابستانی کیش معمولاً برای آن دسته از مسافران که تمایل زیادی به خرید و گشت و گذار در این جزیره دارند، بسیار مهم است. از این رو گاه خود این جشنواره به یک انگیزه تبدیل می‌شود تا مسافران با خرید بلیط هواپیما کیش خود را به یک سفر تابستانی دعوت نمایند.



5 عاملی که باعث می‌شوند بلیط هواپیما کیش را در تابستان بخرید!

تفریحات آبی


دور تا دور کیش را آب احاطه کرده است بنابراین عجیب نیست که تفریحات آبی یکی از مهمترین سرگرمی های مسافران در این جزیره باشد. تفریحاتی نظیر شاتل سواری، غواصی، اسکوتر زیر دریایی، تیوب های تندروی بنانا و... همه و همه سرگرمی هایی هستند که در بستر آب به انجام می‌رسند از این رو شاید انجام این تفریحات در فصل گرم تابستان به نوعی لذت بخش تر باشند.

5 عاملی که باعث می‌شوند بلیط هواپیما کیش را در تابستان بخرید!

البته نا گفته نماند کسانی که بلیط هواپیما کیش خود را به صورت آنلاین و از طریق مجموعه قاصدک 24 خریداری می‌کنند می‌توانند از این تفریحات با تخفیف ویژه برخوردار شوند. چرا که قاصدک 24 در ازای خرید هر بلیط هواپیما کیش یک عدد بن تخفیفی خدمات تفریحی کیش را به مسافران خود ارائه می‌کنند. از این رو این عزیزان با استفاده از این بن ها می‌توانند بلیط تفریحات و سرگرمی ها جزیره کیش را با قیمت کمتری خریداری نمایند.

قیمت مناسب بلیط هواپیما

همانطور که در مطلب  قیمت بلیط هواپیما در فصل پاییز ارزانتر است یا تابستان؟ https://bit.ly/3ici07x  اشاره کردیم قیمت بلیط هواپیما به طور معمول در فصل تابستان به مناطق گرمسیری ارزانتر است. از آن گذشته بلیط هواپیما کیش به عنوان یک مسیر پر تردد معمولاً اغلب به صورت چارتر به فروش می‌رسد. همین امر نیز موجب می‌شود تا بلیط هواپیما کیش در تابستان از بازه نرخی مناسبی برخوردار باشد و مسافران بتوانند برای سفر به این جزیره زیبا از بلیط های چارتر و سیستمی هواپیما استفاده نمایند. بنابراین مسافری که برنامه سفر به کیش را در تابستان ترتیب داده است می‌تواند در کوتاهترین زمان به بلیط ارزان هواپیما خود دست یافته و ملزومات سفر خود به این جزیره تفریحی را فراهم آورد.

آفر ویژه هتل ها

جالب است بدانید که علاوه بر بلیط های هواپیما، گاه ظرفیت اتاق های یک هتل نیز توسط دفاتر مسافرتی خریداری و چارتر می‌شود. این امر اغلب به این دلیل است که بسیاری از دفاتر مسافرتی تورهای خود را در قالب پکیج بلیط و هتل به مسافران ارائه می‌کنند که این پکیج ها در مواردی آفرهای ویژه ای را نیز شامل می‌شوند. هتل های کیش نیز در فصل تابستان اغلب شامل این آفرها می‌گردند که همین امر نیز موجب می‌شود تا مسافران تمایل بیشتری برای سفر به کیش در فصل تابستان پیدا کنند.

در پایان یادآور می‌شویم که امکان رزرو هتل به صورت آنلاین هم اکنون در سایت قاصدک 24 مهیا است. همچنین کاربران محترم این مجموعه می‌توانند جهت خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیمای خود نیز از امکانات این سایت بهره بگیرند و با خرید بیمه نامه سفر قاصدک 24، مسافرت خود را نیز بیمه نمایند. دانلود و نصب نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 از کافه بازار نیز به کاربران این مجموعه امکان می‌دهد تا به بسیاری از خدمات مسافرتی در یک مجموعه واحد دست یابند و خدمت مورد نظر خود را در کمترین زمان و از طریق تلفن همراه خود خریداری نمایند.

برگرفته از:

قاصدک 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار