کد خبر: ۸۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 28 June 2020

اقامت در بزرگ ترین و لوکس ترین هتل تبریز بدون شک خاطره ای است که فراموش نخواهد شد. پیشتر به شما گفتیم که چه امکاناتی در لوکس ترین هتل تبریز انتظار شما را می کشند. اما این تنها امکانات داخل هتل نیستند که توجه مسافران را به خود جلب می کنند. بدون شک خیلی ها هنگام رزرو آنلاین هتل لاله پارک تبریز، به فاصله آن با دیدنی های شهر هم نیم نگاهی می اندازند. به هرحال هیچ کس دوست ندارد نیمی از وقت خود را در ترافیک و رفت و آمد به هتل بگذراند. با در نظر گرفتن این اهمیت، مطلب حاضر را در جااینجاس بخوانید.

هتل لاله پارک در کجای تبریز واقع شده است؟

هتل لاله در یکی از جدیدترین اتوبان های تبریز یعنی بزرگراه پاسداران و میدان فهمیده قرار گرفته است. بنابراین دیگر از ترافیک و شلوغی شهر خبری نیست و شما می توانید از طریق این اتوبان به راحتی به دیدن جاذبه های تبریز بروید. اما برای شهری به بزرگی تبریز که بیش از 250 هزار کیلومتر وسعت دارد و بیش از 20 هتل و هتل آپارتمان هم در آن به چشم می خورد، فاصله هتل تا جاهای دیدنی مسئله مهمی است.

چطور از هتل لاله پارک به جاهای دیدنی تبریز برویم؟

علاوه بر این همه مسافران هم با ماشین شخصی خود عازم تبریز نمی شوند. برای آن دسته از مسافرانی که با اتوبوس، هواپیما یا قطار به تبریز می روند، حمل و نقل درون شهری موضوع کم اهمیتی نیست. پس اگر قصد رزرو هتل لاله پارک تبریز را کرده اید و جاذبه های اطراف هتل، فاصله آنها تا هتل و نحوه تردد در آنها برایتان مهم است، ادامه مطلب چطور از هتل لاله پارک به جاهای دیدنی تبریز برویم را بخوانید.

جاذبه های تبریز چقدر از هتل لاله پارک فاصله دارند؟

 

مجتمع تجاری-تفریحی لاله پارک

مجتمع لاله پارک که درست چسبیده به هتل لاله است، بزرگ ترین مجتمع تجاری تفریحی شهر به شمار می رود. بنابراین شما از در هتل خارج شده و پیاده به مجتمع می رسید. علاوه بر اینکه می توانید بهترین برندهای پوشاک، لوازم ورزشی یا لوازم خانگی را در این مجتمع پیدا کنید؛ رستوران، کافی شاپ، هایپرمارکت و سینمای 5 بعدی هم در اختیار شما قرار گرفته اند.

پارک باغمیشه تبریز

شاید یکی از نزدیک ترین جاذبه ها به هتل لاله تبریز، پارک باغمیشه باشد. این پارک که یکی از بزرگ ترین تفریح گاه های شهر به شمار می رود، در میدان فهمیده واقع شده و تنها 3 دقیقه از هتل دور است. یعنی شما از درب هتل خارج می شوید و با چند قدم پیاده روی به پارک می رسید. اما در پارک باغمیشه چه تفریحاتی را می توانید تجربه کنید؟ باغمیشه یک پارک جنگلی است که علاوه بر فضای سبز و استخر؛ شهر بازی، زمین گلف، امکان قایق سواری در استخر، زمین فوتبال، مسیر دوچرخه سواری و بوفه برای صرف غذا دارد.

تفرجگاه عینالی

عینالی کوه معروف تبریز که به واسطه تله کابین خود شهرت زیادی دست و پا کرده، از دیگر دیدنی های نزدیک هتل است. عینالی نیز در اتوبان پاسداران واقع شده و شما می توانید با طی مسیر مستقیم اتوبان در عرض 12 دقیقه خود را به آن برسانید. این نکته را هم باید اضافه کرد که تنها راه رسیدن به عینالی ماشین شخصی یا تاکسی های دربست است. از آنجا که این مجموعه پارکینگ دارد، جای پارک برای شما مشکل ایجاد نخواهد کرد.

در عینالی شما چه تفریحاتی را می توانید تجربه کنید؟ اگر توان صعود تا قله کوه را داشته باشید، یک چشم انداز بی نظیر از شهر در انتظار شما است. علاوه بر تله کابین؛ دریاچه مصنوعی داغ گلی، فضای سبز، زیپ لاین و سینمای 6 بعدی هم در این مجموعه وجود دارد. ضمن اینکه تا دلتان بخواهد بوفه، رستوران و آلاچیق در عینالی دیده می شود.

پارک شاه گلی تبریز

شاه گلی یا ائل گلی از آن پارک های معروف شهر است که به نوعی شناسنامه تبریز به شمار می رود. شهرت این پارک و دیدنی هایش آنقدر زیاد است که خیلی ها هنگام رزرو هتل در تبریز، به فاصله هتل خود تا این جاذبه زیبا توجه می کنند. پارک شاه گلی در بلوار شهید باکری(ائل گلی) قرار گرفته و تا هتل شما حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

 برای رسیدن به پارک، در نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل سوار و در ایستگاه مترو ائل گلی پیاده شوید و از قسمت جنوبی پارکداخل آن شوید. راه دیگر این است که خود را به اتوبان باکری یا بلوار ائل گلی رسانده و از آنجا مسیر را تا رسیدن به ورودی اصلی ایل گلی ادامه دهید.

چطور از هتل لاله پارک به جاهای دیدنی تبریز برویم؟

 اما چه جذابیت هایی در پارک شاه گلی به چشم می خورند؟ مجموعه ورزشی شامل پیست اسکیت و سالن بیلیارد، شهر بازی، دوچرخه و درشکه سواری، فضای سبز و آبشار مصنوعی، قایقرانی و البته کافه و رستوران هایی که غذاهای خوشمزه ای مانند یرالما یومورتا معروف ائل گلی سرو می کنند.

مقبره الشعرا تبریز

مقبره الشعرا چه برای آنهایی که اهل شعر و شاعری هستند و چه آنها که چندان هم در این وادی نیستند، در لیست بایدها قرار دارد. حالا که به رزرو هتل لاله پارک تبریز پرداخته و قرار است چند شبی مهمان این هتل باشید، بهتر است فاصله آن با مقبره الشعرا را هم بدانید. این بنا که مدفن بیش از 400 شاعر و ادیب است، در محله ششگلان و خیابان ثقه الاسلام واقع شده و فاصله آن تا هتل هم 16 دقیقه می باشد.

رزرو هتل لاله پارک تبریز در جااینجاس

حال که با چند مورد از نزدیک ترین جاذبه ها به هتل لاله پارک و نحوه رسیدن به آنها آشنا شدید، به سایت رزرو هتل جااینجاس بروید. صفحه هتل را باز کنید و اطلاعات کاملی را که در مورد آن برای شما گردآوری کرده ایم، بررسی کنید. این اطلاعات شامل امکانات و خدمات، نظرات کاربران و مهم تر از همه موقعیت مکانی و آدرس هتل روی نقشه می شود. ضمن اینکه ما فاصله هتل تا دیگر مکان های مهم شهر را هم برایتان فهرست کرده ایم تا شما با آگاهی کامل دست به انتخاب هتل بزنید.

برگرفته از jainjas

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار