برای آشنایی با روش های تبلیغات در انتخابات نمایندگان مجلس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با روش های تبلیغاتی آشنا کنیم و روش تبلیغاتی را از لحاظ هزینه و تاثیرگذاری به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 27 August 2023

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دامنه ارتباطات جمعی با استفاده از اینترنت و فضاهای مجازی بیشتر شده است. برای همین در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، نامزدهای انتخاباتی می توانند با استفاده از فناوری روز دنیا و ابزار تبلیغات دیجیتالی برای تبلیغات مجلس شورای اسلامی به معرفی خود اقدام کنند و بخشی از تبلیغات انتخاباتی را با این فناوری بروز و در این محیط های جدید انجام دهند .

روش های تبلیغاتی برای نمایندگان مجلس

روش های تبلیغات نمایندگان مجلس

نامزدهای انتخاباتی با تبلیغات به معرفی خود و برنامه هایی که به بهتر شدن روند جامعه بهتر دارند می پردازند و هر نامزد انتخاباتی متناسب با شرایط مالی و جغرافیایی ای که دارد روش مناسب را برای تبلیغات انتخاب می کند. این روش باید طبق اصول تبلیغات انتخاباتی باشد . در ادامه به معرفی روش هایی که یک نامزد انتخاباتی می تواند برای تبلیغات خود انتخاب کند را به شما معرفی می کنیم.

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه از پنل اس ام اس یکی از روش های موثر و کارآمد در کنار سایر روش های تبلیغات انتخاباتی می باشد که هزینه بسیار ارزان و به صرفه ای را برای نامزد انتخاباتی به همراه دارد و با استفاده از امکانات کاربردی سامانه پیامکی می توانید ارسال پیامک را به صورت هدفمند انجام دهید و نتیجه مطلوبی را از تبلیغات پیامکی با حداقل هزینه دریافت کنید .

در این روش شما با نوشتن یک متن تبلیغاتی در کنار شعار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ، یک متن زیبا برای نماینده مجلس تهیه می کنید و آن را بصورت انبوه در سطح شهر و استان به تمامی شماره موبایل هایی که واجد شرایط رای دادن هستند ارسال می کنید .

روش های تبلیغاتی برای نمایندگان مجلس

تبلیغات چاپی

استفاده از تبلیغات چاپی یکی از روش های تبلیغات انتخابات مجلس می باشد که انواع مختلفی دارد.

  1. مجله و روزنامه
  2. بروشور و تراکت
  3. تبلیغات بنری
  4. پوسترهای تبلیغاتی

این روش تبلیغاتی به نسبت هزینه بالایی دارد و محبوبیت خاصی برای نامزدهای انتخاباتی دارد این روش تبلیغاتی به دلیل چسباندن پوسترها و پخش شدن تراکت ها و بروشورها در سطح شهر شلوغی و بی نظمی خاصی در شهر به وجود می آورد که از معایب آن است .

ساخت سایت

یکی دیگر از روش های تبلیغات انتخاباتی استفاده از سایت است . در یک وب سایت حرفه ای و شخصی می توانید خودتان را با جزئیات معرفی کنید و برنامه و اهدافتان را برای بهتر شدن اینده مطرح کنید .دستاوردها و رزومه کاری خود را در سایت شخصی خود به اشتراک بگذارید. توجه کنید که اگر با رعایت اصول سئویی و گذاشتن وقت برای بهبود سایت ، سایت خود را به رتبه اول گوگل برسانید تاثیر بسزایی در تبلیغات شما خواهد داشت.

همچنین با اتصال وبسایت خود به وب سرویس های رایگان پیامکی ، بدون نیاز به خرید سامانه پیامک و از طریق سایت خود برای کاربران پیامک بفرستید .

رپورتاژ در سایت های خبری

نمایندگان مجلس می توانند در سایت های خبری معتبر از قبیل تابناک استانها و .. اخبار مربوط به خودشان را منتشر کنند .

رسانه های اجتماعی

امروزه استفاده از رسانه های اجتماعی در دوره های اخیر طرفداران بسیاری دارد و با فعالیت در این شبکه های اجتماعی هم می توانید برنامه های خود به صورت تصویر و فیلم را به گوش علاقه مندان خود برسانید.

کلیپ های تبلیغاتی

رسانه ای دیداری تاثیر بسزایی در جهت گیری نظر مخاطبان دارد ویژگی مستند گونه این کلیپ ها این حس را در مخاطب ایجاد می کند که فیلمی مبتنی بر حقیقت می باشد اما باید حواستان باشد که یک اشتباه و اقدام غیر حرفه ای موجب صدمه به اعتبار نامزد انتخاباتی خواهید شد. این روش تبلیغاتی نیز هزینه های زیادی نسبت به روش ارسال پیامک انبوه دارد.

تبلیغات حضوری و برگزاری جلسات تبلیغاتی

این روش تبلیغاتی بیشتر در مناطق کوچکتر کاربرد دارد و نامزد انتخاباتی با حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنها به صورت حضوری روش مطلوبی برای جذب رای خواهد داشت.

انواع روش های ارسال پیامک انبوه برای نمایندگان مجلس

با ثبت نام و ورود به پنل اس ام اس تبلیغاتی پیام رسان به آدرس payam-resan.comشما می توانید با استفاده از امکانات فراوانی که در این سامانه پیامکی وجود دارد به انواع مختلفی ارسال پیامک داشته باشید و با انتخاب هر کدام از این روشها ارسال پیامک شما به صورت هدفمند برای گروه خاصی از افراد انجام می شود.

روش های تبلیغاتی برای نمایندگان مجلس

بنابراین اگر شما هم می خواهید با استفاده از یک برنامه درست بازخورد بالایی از تبلیغات انتخاباتی خود دست پیدا کنید با ارسال پیامک با امکانات سامانه پیامکی به صورت انبوه به نتیجه مطلوب خواهید رسید. انواع روش های ارسال پیامک متنی و ارسال پیامک صوتی در پنل پیامکی پیام رسان را در زیر برای شما عنوان می کنیم.

  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل bts
  • ارسال پیامک صوتی
  • ارسال پیامک از طریق دکل همراه اول lbs

کاربرد ارسال پیامک برای تبلیغات انتخاباتی

زمانی که افراد پیامک دریافت می کنند موجب جلب توجه آنان می شود با اس ام اس مارکتینگ یا کاربردهای متنوعی که سامانه پیامکی برای ارسال پیامک دارد می توانید با ارسال پیامک توجه افراد را جلب کنید و مخاطبانی را که از انتخابات دور ماندند و اشتیاقی به انتخابات ندارند را هم مشتاق کنید . حال در اینجا کاربردهایی که پنل پیامکی برای ارسال پیامک انتخاباتی می تواند داشته باشد را برای شما مطرح میکنیم.

  1. ارسال پیامک اطلاع رسانی از روز و ساعت سخنرانی
  2. ارسال پیامک یادآوری در لحظات آخر با شعارهای تبلیغاتی برای شرکت در انتخابات
  3. ارسال پیامک دعوت نامه برای گروهی از افراد منطقه از روی نقشه و لوکیشن سخنرانی
  4. با ارسال پیامک از برنامه ها و مشکلات مردم صحبت کنید و برایشان راه حل ارائه دهید یا از انها راه حل دریافت کنید.

کلام آخر

اگر شما هم قصد استفاده از ارسال پیامک برای تبلیغات را دارید به راحتی با ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان رمز عبور و نام کاربری برای شما ارسال می شود که با وارد کردن آن وارد پنل کاربری خود در سامانه پیامکی پیام رسان اس ام اس خواهید شد و می توانید از امکانات متنوع این پنل اس ام اس برای ارسال پیامک به صورت هدفمند استفاده کنید و بازخورد بالایی دریافت کنید.

جهت ثبت نام فوری : عدد 111 را به 500040075 پیامک کنید .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار