افراد گرمایی باید از تشک‌هایی با پارچه تمام پنبه استفاده کنند . پارچه هایی که با تکنولوژی گردبافت بافته شده اند قابلیت گردش جریان هوا را دارند. بدین ترتیب با گردش هوای تازه از تعریق و ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 13 August 2023

خرید تشک مناسب برای راحتی در شب‌های گرم

داشتن خواب مناسب و کافی برای شروع یک روز خوب و‌ پرانرژی، ضروری است. برای داشتن خوابی مناسب و عمیق لازم است یک بستر خواب  با کیفیت و استاندارد داشته باشیم.

افرادی که به اصطلاح گرمایی هستند خصوصا در فصول گرم سال با مشکل خواب و تعریق مواجه می شوند. بنابراین باید در انتخاب تشک خواب ، وسواس بیشتری به خرج دهند. اگر تشک خواب، استانداردهای ضروری برای افراد گرمایی را نداشته باشد قطعا خواب با کیفیت و راحتی را تجربه نخواهند کرد.

برای انتخاب تشک مناسب ویژگیهای مختلفی از جمله : جنس پارچه، الیاف به کار رفته در تشک و نوع تشک را باید در نظر بگیرید.

در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که تشک مناسب برای افراد گرمایی چه ویژگیهایی باید داشته باشد و چگونه می‌توانید تشک مناسب خود را انتخاب کنید.

چرا خرید تشک مناسب اهمیت زیادی دارد؟

متأسفانه هنوز هم برخی افراد هنگام خرید تشک ، به کیفیت تشک توجه نمیکنند و صرفا به بررسی ظاهر و قیمت تشک می پردازند و پس از مدتی استفاده از تشک های غیراستاندار دچار کمر درد و ناراحتی در ستون فقرات می شوند. اگر تشکی که انتخاب میکنید غیراستاندارد باشد داشتن خواب راحت امکان پذیر نیست و این مسئله بر کیفیت زندگی تاثیرگذار خواهد بود.به همین دلیل خرید تشک مناسب بسیار اهمیت دارد.

کدام تشک ها مناسب افراد گرمایی است؟

افراد گرمایی باید از تشک‌هایی با پارچه تمام پنبه استفاده کنند . پارچه هایی که با تکنولوژی گردبافت بافته شده اند قابلیت گردش جریان هوا را دارند. بدین ترتیب با گردش هوای تازه از تعریق و ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کنند.

الیاف به کار رفته در تشک نیز اهمیت بسیار زیادی دارد .

خرید تشک مناسب برای راحتی در شب‌های گرم

در انتخاب تشک دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از لایه فوم در لایه های داخلی تشک استفاده نشده باشد . به این دلیل که فوم به شدت ایجاد حرارت و گرما می‌کند.

در واقع هر چقدر میزان گردش و جریان هوا در پارچه و لایه های داخلی تشک بیشتر باشد ، از گرمای تشک هم کاسته میشود .

پیشنهاد میشود برای خرید تشک تخت، فقط به سراغ برندهای معتبر و با سابقه بروید . به دلیل اینکه شرکت ‌های معتبری که علامت استاندارد دارند ملزم به ارائه ی نمونه ی برش خورده از تشک هستند. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگیهای معتبر این شرکت‌ها از لایه بندی کامل هر تشک و الیاف به کار رفته در آن مطلع شوید و با آگاهی و اطمینان خرید کنید.

از نمونه تشک‌هایی که برای افراد گرمایی پیشنهاد میشود ، تشک خوشخواب مدل ام بی ام پلاس می باشد. این تشک از جدیدترین و به روز ترین تشک‌های تولید ملی می باشد که مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. 

در تشک ام بی ام کول پلاس خوشخواب علاوه بر پارچه بیوریتمیک از پارچه ای با خاصیت خنک کنندگی ( کول پلاس- cool plus)استفاده شده است.

تکنولوژی کول پلاس با مدل تابستانه و زمستانه ی تشک مدل ام بی ام پلاس ، با تشک‌های دیگر متفاوت است و سطحی خنک و مطلوب برای استراحت و خواب در تابستان فراهم کرده و از عرق کردن جلوگیری می‌کند . ضمن اینکه در پاییز و زمستان می‌توانید از آن طرف دیگر تشک که در آن پارچه بیوریتمی به کار رفته استفاده نمایید .

از دیگر تشک‌های مناسب برای افراد گرمایی ، تشک خوشخواب مدل سوپراستار و تشک خوشخواب مدل های کلاس مموری نیز می‌توان نام برد. شما می‌توانید تشک مناسب خود را در فروشگاه آلتین کالا ، نمایندگی مرکزی تشک خوشخواب جستجو کنید . و به صورت حضوری یا اینترنتی با مشاوران آلتین کالا جهت خرید تشک مناسب در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار