اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده که چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم و راه های مقابله با آن ها چیست با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 10 August 2023

همانطور که می‌دانید حیوانات موذی برای زندگی و تولید مثل نیازمند گرما و رطوبت هستند در نتیجه فصل تابستان فصلی مناسبی برای زندگی ایم حشرات به خصوص سوسک و ساس میباشد.

چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم؟

چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم

در جایی که ما زندگی میکنیم به طور میانگین حدود 1 میلیون گونه حشرات زندگی میکنند به همین دلیل وجود حشرات در محل زندگی و کار بسیار طبیعی است. اما گاهی اوقات این حشرات بیش از حد وارد زندگی ما میشوند و سلامت ما را به خطر می‌اندازند و برای رهایی از شر این حشرات باید اقداماتی را انجام دهیم. از جمله حشراتی که هم زیستی آن با انسان پر خطر میباشد سوسک و ساس میباشد و برای از بین بردن قطعی آن ها باید اقداماتی مانند مانند سمپاشی سوسک و سمپاشی ساس انجام داد.

در نظر داشته باشید این حشرات تمام طول سال در جاهای گرم خانه مانند پشت رادیاتور هاو لوله های آبگرم به زندگی خود ادامه میدهند اما در فصل های گرم این حشرات در هر گوشه خانه ممکن است به زندگی و تولید مثل خود ادامه دهند و این سوال که چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم به یکی از دغدهای ذهنی برای شما تبدیل شود.

مقابله با سوسک و ساس در تابستان

حشرات موذی باعث می‌شوند سلامت انسان ها به خطر بیفتد برای مثال سوسک ها می‌توانند از طریق پرز های موجود بر روی شاخک هایشان قرار داد آلوگی را منتقل میکند و همچنین ساس ها با حمله به رخت خواب شما از خون انسان تغذیه میکنند و جالب است بدانید که بعضی از افراد به نیش ساس حساسیت دارند و سلامتی آن ها را به خطر می‌اندازد و ساس ها بیشتر در فصل تابستان خونخواری می‌کنند. قبل از اقدام به از بین بردن و سمپاشی سوسک و ساس در تابستان لازم است از ورود این حشرات جلوگیری نماییم.

چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم؟

راه های جلوگیری از ورود ساس و سوسک به محل کار و زندگی

قبل از اقدام به سمپاشی سوسک لازم است از ورود سوسک و ساس جاوگیری نمایید. زیرا حتی اگر شما اقدام به سمپاشی نیز بنمایید این حشرات باز به خانه و زندگی شما وارد می‌شوند.

برای جلوگیری از ورود سوسک به محل زندگی و کار لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. پوشاندن تمام حفره ها و درز ها دیوار ها و در ها برای جلوگیری از ورود حشراتی مانند سوسک

  2. جارو کردن و تمیز کردن مداوم خانه

  3. پوشاندن و بسته بندی مواد غذایی و قرار دادن آن در محل های خنک و دور از دسترس سوسک ها

  4. پوشاندن در های چاه ها و فاضلاب برای جلوگیری از ورود سوسک ها

  5. تمیز کردن مداوم سطل های آشغال

  6. نظافت آشپز خانه بعد از هر پخت و پز

برای جلوگیری از ورود ساس به محل زندگی و کار لازم است اقدامات زیر را قبل از سمپاشی ساس انجام دهید:

  1. درزها ی در ها و دیوار ها را بپوشانید

  2. برای جلوگیری از ورود و هجوم ساس یکی از راه های موثر پوشاندن تخت و تشک با روکش های مخصوص میباشد.

  3. هنگامی که وسیله چوبی دست دومی را خریداری میکنید مراقب باشید درز و خراشیدگی که محل زندگی ساس ها باشد نداشته باشد.

  4. هنگامی که سفر میکنید تخت های هتل و اطراف تخ را چک کنید

  5. قبل از ورود به خانه چمدان خود را تمیز نمایید.

  6. حتما ملحفه ها و روتختی ها را با دمای بالا بشویید.

  7. اگر به داشتن ساس در محل زندگی خود مشکوک هستید حتما کیسههای جارو برقی را مداوم عوض کنید.

اما چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم ؟ برای این کار میتوان از روش های سنتی تا روش های پیشرفته مانند سمپاشی استفاده نمود اما به طور کل یکی از روش های موثر برای از بین بردن این حشرات، سمپاشی حشرات میباشد. شما میتوانید از سم های موجود در بازار استفاده نمایید البته در نظر داشته باشید که میزان سمی که استفاده میشود و یا با چه سمی ترکیب شود و تشخیص درست حشرات موذی و نوع آن بسیار مهم می‌باشد، زیرا به طور مثال اگر شما نوع سوسک را درست تشخیص ندهید و سم نا مناسب را استفاده نمایید وسوسک های منزل شمااز بین نمیروند و سمپاشی سوسک شما بی اثر بوده است.

همچنین تصور کنید شما به طور دقیق میزان سم مصرفی را نمیدانید و سم ها را با ترکیب نامعلوم برای از بین بردن ساس ترکیب کنید، در نتیجه نه تنها ساس ها از بین نمی‌روند بلکه محیط شما نیز هنگام سمپاشی ساس به مواد شیمیایی آغشته می‌شود.

گاها نیز پیش می‌آید که اثر این سم ها کوتاه مدت بوده و بعد از مدتی دوباره تخم های گذاشته شده توسط این حشرات متولد شده و دوباره چرخه زندگی خود را از سر میگرند و نیاز به سمپاشی دوباره می‌باشد.

چگونه سوسک و ساس را در تابستان از بین ببریم؟

با توجه به مطالب گفته شده در نظر داشته باشید برای سمپاشی منزل خود و از بین بردن سوسک و ساس در تابستان نیازمند متخصص سمپاشی می‌باشید که ابتدا منزل شما رو مورد بررسی قرار دهد و بعد از شناخت نوع سوسک و ساس، سمی قوی را تهیه کرده و خانه شما را سمپاشی نماید. این روش موثر و قوی باعث می‌شود تا نه تنها سوسک و ساس های بالغ از بین بروند بلکه باعث از بین رفتن تخم های آن ها نیز میشود.

یکی از متخصصینی که میتوانیم در این زمینه به شما معرفی کنیم شرکت سمپاشی پاکسازان محیط آریا می‌باشد، این شرکت با سابقه طولانی مدت و داشتن نمایندگی در سراسر کشور و داشتن کادری متخصص مجرب خیال شما را از بابت حشرات موذی منزل و یا محل کار شما راحت کند.

سخن پایانی

در آخر به شما باید بگوییم در فصل های گرم سال مانند اواخر بهار تا آخر تابستان بیشتر مراقب ورود حشراتی مانند سوسک و ساس باشید زیرا این حشرات در فصل های گرم تولید مثل و تحرکات بیشتری دارند . بنابراین، ابتدا اقدام به جلوگیری از ورود این حشرات به محل مورد نظر خود شوید و سپس با تماس با یک شرکت سمپاشی معتبر مانند شرکت پاکسازان محیط آریا از این موجودات مزاحم خلاص شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار