کد خبر: ۱۱۱۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 10 July 2023

هدف از خرید اینترنتی چیست؟ این که در وقتمان صرفه‌جویی کنیم و به جای این که زمان زیادی را به گشتن در فروشگاه‌های پرجمعیت آن هم با ترافیک شهری اختصاص دهیم در خانه بنشینیم و در حالی که لپ‌تاب یا گوشی به دست داریم محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنیم؛ در نهایت با پرداخت پول به صورت آنلاین آن را سفارش دهیم و چند روز بعد درب منزل تحویل بگیریم. اما مسئله پیدا کردن فروشگاه‌های اینترنتی ارزان‌ مانند بیکوپلاس، دایان‌شاپ، ترب و ایمالز است؛ فروشگاه‌های معتبر که در عین ارزان بودن امنتیشان تأیید شده باشد. پس با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس

اولین مورد از انواع فروشگاه‌های آنلاین و مقرون‌به‌صرفه در ایران بیکوپلاس است. این فروشگاه که به تازگی راه‌اندازی شده و زمان زیادی از ایجاد آن نگذشته اما در همین تایم محدود سر و صدای زیادی به پا کرده است و کالاهای مورد علاقه مشتریان را با کیفیت خوب و قیمت ارزان ارائه می‌دهد. محصولاتی که در فروشگاه بیکوپلاس عرضه می‌شوند انواع پوشاک و کفش مردانه و زنانه، پوشاک بچه‌گانه، اکسسوری، محصولات دیجیتال مانند پاوربانک، قطعات جانبی و هندزفری، لوازم آشپزخانه، وسایل دکوراتیو مانند آینه و ساعت دیواری و تجهیزات ورزش و سفر را دربرمی‌گیرند.

علاوه بر تنوع شگفت‌انگیزی که در سایت بیکو قابل مشاهده است، تخفیف‌های طلایی و استثنایی به چشم می‌خورد که گاهی تا حدود 50% می‌رسد! همچنین در این فروشگاه پس از ثبت سفارش می توانید هزینه را در درب منزل پرداخت کنید. این ویژگی در بیکوپلاس سبب شده است تا حس اعتماد را برای مشتریان خود به وجود بیاورد. در یک کلمه اگر دنبال این هستید که منحصر و فوق‌العاده باشید، اگر دوست دارید با استایل رسمی، کژوال یا اسپرت در مهمانی و محل کار ظاهر شوید در عین حال با هزینه اقتصادی و به‌صرفه پیش بروید خرید از فروشگاه اینترنتی «بیکوپلاس» را تجربه کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی ارزان و کامل؛ کجا ارزونه؟

فروشگاه اینترنتی دایان‌شاپ

یکی دیگر از برندهای تجارت الکترونیک در ایران متعلق به دایان‌شاپ است. دایان‌ هم یکی از فروشگاه‌های آنلاین ایمن و ارزان‌قیمت به شمار می‌آید که در هر لحظه در شبانه‌روز سیاست‌هایش را در جهت جلب رضایت مشتریان قرار داده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. محصولات فروشگاه دایان‌شاپ انواع پوشاک و کفش مردانه و زنانه برای فصل‌های مختلف سال را دربرمی‌گیرند؛ برای مثال می‌توانید  مدل‌های ارزان‌ بافت و کاپشن را از این سایت خریداری کنید همچنین اگر دنبال کیف و کفش‌های زیبا، انواع اکسسوری و گجت، لوازم خانگی و هوشمند هستید خرید اینترنتی از دایان را امتحان کنید.

جدا از تنوع بالا دایان‌ تخفیف‌های ویژه و موقعیت‌های حراجی خوبی را شامل می‌شود که توصیه می‌کنیم برای خرید اینترنتی ارزان آن را از دست ندهید! «دایان‌شاپ» یکی دیگر از فرصت‌های ارزشمند در خرید آنلاین است که با محصولات آن می‌توانید خوش‌تیپ و برازنده شوید یا خانه خود را با لوازم دکور و دیجیتال زیبا مزین کنید؛ اما پول کمی بپردازید! از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی دایان شاپ می‌توانیم به نحوه انتخاب پرداخت هزینه اشاره کنیم که علاوه بر پرداخت آنلاین، پرداخت در درب منزل هم دارد.

فروشگاه‌های اینترنتی ارزان و کامل؛ کجا ارزونه؟

فروشگاه اینترنتی ترب

احتمالاً برند ترب را زیاد در سایت‌های اینترنتی دیده‌ایم. شاید عجیب به نظر برسد اما این فروشگاه آنلاین با این که محصولات متنوع زیادی مانند پوشاک، کالاهای دیجیتال و موبایل، لوازم بهداشتی و زیبایی، انواع وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان مانند بازی‌های فکری و عروسک، انواع اکسسوری ورزشی، انواع وسایل صوتی و تصویری، انواع قطعات مربوط به وسایل نقلیه و مواد غذایی و شوینده را دربردارد در رنکینگ سرچ گوگل جزو برندهایی است که شرایط خرید اینترنتی ارزان را برای کاربران فراهم کرده است!

اگر دنبال فروشگاهی هستید که محصولات مختلف را در زمینه‌های تجاری غذایی، پوشاک، سرگرمی، الکترونیک و زیبایی داشته باشد در عین حال قیمت‌های ناچیز و کمی را شامل شود، می‌توانید چند دقیقه از وقتتان را در فروشگاه اینترنتی «ترب» سپری کنید؛ شک نکنید بدون خرید رضایت‌بخش و خاطره‌انگیز از این سایت خارج نخواهید شد!

فروشگاه‌های اینترنتی ارزان و کامل؛ کجا ارزونه؟

فروشگاه اینترنتی ایمالز

ایمالز هم مانند فروشگاه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد در رنکنیگ فروشگاه‌های ارزان ایرانی قرار دارد و کالاهای رنگی و متنوعی از جمله کلکسیون اشیای قدیمی و هنری، ادوات موسیقی، انواع پوشاک، لوازم دیجیتال، محصولات آرایشی و سلامتی و... را شامل می‌شود. فروشگاه اینترنتی «ایمالز» و ترب در صدر اول فروشگاه‌های آنلاین گوگل قرار دارند؛ بد نیست به محصولات این فروشگاه هم سری بزنید.

نتیجه‌گیری

برای خرید اینترنتی کدام فروشگاه آنلاین را انتخاب می‌کنید؟ پیشنهاد ما این است که ابتدا تنوع محصولات همه سایت‌ها را با دقت ببینید. هر کدام از برندها از جمله بیکوپلاس، دایان‌شاپ، ترب و ایمالز تنوع بالایی از انواع کالاهای تجاری را با تخفیف‌های حیرت‌انگیز دربرگرفتند و پاسخگوی نیازهای شما هستند؛ به گونه‌ای که با خرید از این فروشگاه‌ها، ممکن است خرید حضوری را فراموش کنید!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار