کد خبر: ۱۱۲۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 05 September 2023

دولت کانادا اعلام کرده است که قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تعداد پذیرش سالانه مهاجران را به ۵۰۰ هزار نفر افزایش دهد. کانادا کشوری است که اساس آن بر مهاجرت شکل گرفته است و می‌توان گفت بیشترین مهاجرپذیری را در جهان دارد. این موضوع باعث می‌شود همه افرادی که قصد مهاجرت دارند یک شانس عالی برای پذیرش در کانادا داشته باشند. اگر شما نیز قصد دارید با سریع‌ترین روش ممکن اقامت کانادا را دریافت کنید با ما همراه باشید تا چند روش فوق‌العاده را بررسی کنیم.

چطور در سریعترین زمان اقامت کانادا بگیریم؟

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اگر سرمایه خوبی دارید دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری یک روش مناسب است. اگرچه ممکن است فرایند آن خیلی سریع نباشد اما به دلیل مزایایی که دارد یک روش پرطرفدار است. دولت کانادا این روش را برای جذب سرمایه افراد و انتقال آن به کانادا تدارک دیده است.

برای سرمایه‌گذاری در کانادا چند روش مختلف وجود دارد. کم‌ترین میزان سرمایه تعریف شده در روش‌های سرمایه‌گذاری ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار دلار کانادا است. البته روش‌هایی مانند راه‌اندازی استارتاپ وجود دارد که به سرمایه‌گذاری مستقیم از طرف شما نیاز ندارد و صرفا باید تمکن مالی را اثبات کنید. برای راهنمایی بیشتر کافی است با e-Visa تماس بگیرید.

اقامت کانادا با راه‌اندازی استارتاپ

دولت کانادا به کسانی که طرح جدید اقتصادی ارائه کنند اجازه اقامت در این کشور اعطا می‌کند. شما می‌توانید طرح کارآفرینی خود را ارائه نمایید و در صورت تایید سازمان‌های ذی‌صلاح به کانادا مهاجرت کنید و کسب و کار خود را راه اندازید! در صورت دریافت نامه پشتیبانی از سازمان‌های حمایتی استارتاپ در کانادا، نیازی به سرمایه‌گذاری مستقیم از طرف شما نیست و همین که تمکن مالی خود را ثابت کنید کافی است.

چطور در سریعترین زمان اقامت کانادا بگیریم؟

اکسپرس انتری کانادا

برنامه اکسپرس انتری کانادا یک برنامه مهاجرت اقتصادی برای نیروهای کار ماهر یا تحصیل کرده‌هایی است که قصد کار در کانادا دارند. مزیت این روش این است که به صورت خیلی سریع انجام می‌شود و امکان دریافت اقامت دائم نیز وجود دارد.

در این سیستم امتیاز متقاضی بر اساس عوامل مانند سن، سطح تحصیلات، تجربه کاری ماهر، و مهارت در یک (یا هر دو) زبان انگلیسی و فرانسوی تعیین می‌شود. متقاضیان بر اساس امتیاز خود رتبه‌بندی می‌شوند و داوطلبانی که امتیاز لازم را کسب کنند، دعوتنامه‌ای دریافت می‌نمایند.

بنابراین در این روش نیاز نیست حتما مدرک دانشگاهی داشته باشید؛ بلکه اگر امتیاز شما در سایر عوامل مانند تسلط بر زبان، مهارت کار و... بالا باشد می‌توانید امتیاز خوبی دریافت کنید. افرادی که دارای امتیاز بالایی باشند واجد شرایط دریافت ویزای ورود سریع کانادا خواهند بود و می‌توانند به عنوان یک مهاجر ماهر، از همان ابتدا اقامت دائم خود را دنبال کنند. برنامه اکسپرس اینتری کانادا می‌تواند در عرض ۶ ماه انجام شود!

تحصیل در کانادا

این روش برای کسانی که سرمایه زیادی ندارند بسیار عالی است. در واقع می‌توان گفت اغلب ایرانی‌هایی که به کانادا مهاجرت می‌کنند همین روش کم هزینه را انتخاب می‌نمایند.

برای استفاده از این روش لازم است که از سوی یک دانشگاه در کانادا پذیرش داشته باشید. دریافت پذیرش معمولا سخت نیست و با اندکی جستجو و دریافت مشاوره می‌توانید یک دانشگاه مناسب پیدا کنید و در سریع‌ترین زمان به کانادا مهاجرت نمایید. شرایط لازم برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا شامل موارد زیر است:

  • دریافت پذیرش از سوی یک دانشگاه کانادا
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی
  • ارائه مدارکی مبنی بر اینکه توانایی مالی برای تامین هزینه‌های خود را دارید.
  • گواهی پلیس مبنی بر عدم سوء پیشینه
  • بررسی معاینه پزشکی برای اثبات سلامتی

مزیت این روش این است که شما می‌توانید پس از تحصیل تحت شرایطی (مانند پیدا کردن یک شغل) اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. این روش برای بسیاری از افراد یک روش نسبتا آسان‌تر برای مهاجرت دائم به کانادا است.

چطور در سریعترین زمان اقامت کانادا بگیریم؟

ویزای اسپانسرشیپ کانادا

اگر یکی از اعضای خانواده شما ساکن کانادا است، شانس دریافت اقامت کانادا بسیار بیشتر می‌شود. دولت کانادا برنامه‌ای را اجرا می‌کند که بر اساس آن شهروندان و مقیمان دائمی کانادا می‌توانند با حمایت مالی، اعضای خانواده خود را به کانادا انتقال دهند. از مزایای قابل توجه ویزای اسپانسرشیپ کانادا این است که نیازی به مدرک زبان نیست و در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.

شرایط استفاده از اسپانسرشیپ کانادا

برای اینکه یک فرد مقیم کانادا بتواند اسپانسر اعضای خانواده شود شرایط زیر الزامی است:

  • اسپانسر شهروند کانادا یا دارای اقامت دائم باشد.
  • هیچ کدام از طرفین سوء پیشینه نداشته باشند.
  • اسپانسر توانایی مالی برای حمایت مالی از اعضای خانواده خود را داشته باشد.

چه کسانی را می‌توانیم با این روش به کانادا بیاوریم؟

  • همسر
  • فرزند و فرزندخوانده
  • پدر و مادر
  • پدربزرگ و مادربزرگ
  • خواهر و برادر (تحت شرایط خاص)

اگر تمایل دارید درباره این روش و نحوه دریافت ویزای اسپانسرشیپ کانادا بیشتر بدانید کافی است با e-Visa تماس بگیرید!

مهاجرت جاب آفر کانادا

جاب آفر به معنای پیشنهاد کار است. اگر از سوی یک شرکت یا کسب‌وکار کانادایی پیشنهاد کار دریافت کنید می‌توانید به راحتی اقامت کانادا را دریافت نمایید. برای دریافت پیشنهاد کار معمولا لازم است که تجربه کاری مناسبی داشته باشید. همچنین لازم است که مهارت زبان انگلیسی داشته باشید. البته دریافت پیشنهاد کار از داخل ایران است ممکن است کم دشوار باشد؛ در این صورت می‌توانید از پشتیبانی یک موسسه مهاجرتی مانند e-Visa استفاده کنید. کسانی که به دلیل دیگری مانند تحصیل یا گردشگری در کانادا هستند راحت‌تر می‌توانند یک پیشنهاد کار مناسب پیدا کنند.

مهاجرت با زبان فرانسه!

اگر مدرک زبان فرانسه داشته باشید شانس مهاجرت شما در بسیاری از روش‌های موجود بالاتر خواهد بود. این مهارت به خصوص در روش اکسپرس انتری بسیار کارآمد است. زبان فرانسه یکی از زبان‌های رسمی کانادا است؛ اما در دهه‌های اخیر با افول روبرو بوده است. به همین دلیل دولت کانادا به کسانی که فرانسوی صحبت می‌کنند خیلی راحت‌تر اقامت می‌دهد!

نتیجه‌گیری: سریع‌ترین روش اقامت کانادا با e-Visa

کانادا یک کشور فوق العاده برای زندگی، تحصیل و کار است. شرایط راحت مهاجرت به کانادا باعث شده است که افراد بسیاری به زندگی در این کشور علاقه‌مند شوند. اگر شما نیز دوست دارید که در سریع‌ترین زمان ویزای کانادا را دریافت کنید کافی است که با e-Visa تماس بگیرید. e-Visa با کارشناسانی حرفه‌ای و باتجربه در کنار شماست تا در کوتاه‌ترین زمان و به صورت تضمینی اجازه اقامت در کانادا را دریافت کنید!

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار