کد خبر: ۸۸۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 19 August 2020

تا ده یا پانزده سال پیش هر جا که می نشستیم صحبت از رفتن به کلاس های زبان، خصوصا انگلیسی بود. اما این روزها حرف از زبان های جدیدی مثل ایتالیایی است. شاید همین حالا اگر صحبت از کلاس های انگلیسی شود، فقط و فقط سختی رفتن به این کلاس ها و مسیرهای طولانی و هزینه های گزافی که برای ثبت نام در آن ها صرف می شد، به یادمان می آید؛ این که چطور با زور و فشارهای خانواده در چنین کلاس هایی شرکت می کردیم و با بی حوصلگی آن ها را می گذراندیم. کلاس هایی که این روزها هیچ نتیجه قابل تحسینی را در خودمان نمی بینیم! شاید اگر همان ده سال پیش حرف از یادگیری زبان ایتالیایی می شد خیلی سریع جبهه می گرفتیم و این پیشنهاد را رد می کردیم.

در خانه و بدون رفتن به کلاس یک ایتالیایی زبان شوید

اما دیگر زمان این نوع آموزش ها به پایان رسیده است. دیگر نیازی نیست غصه ترافیک سنگین خیابان ها و پیدا نکردن جای پارک و کلاس های خسته کننده با روش های آموزش قدیمی و سنتی را بخوریم. این روزها روش های نوین و جدیدی برای یادگیری زبان خارجی ارائه شده. زبان ایتالیایی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، اگر شما هم در فکرتان است که آن را بیاموزید مسلما دوست ندارید پس از روزها و ساعت های بسیار که صرف رفتن به کلاس زبان می کنید، بازهم نتوانید حتی یک جمله ساده به این زبان بگویید. برای رفع این مشکل هم باید به تمرین و تکرار مداوم بپردازید. باید در هر روز حداقل 20 دقیقه به یادگیری زبان ایتالیایی مشغول باشید. تعجب نکنید، همان طور که گفتیم که دیگر زمان روش های سنتی آموزش گذشته؛ وقت آن رسیده که برای کسب موفقیت بیشتر در فراگیری این دانش پرطرفدار، به ابزار و وب سایت های معتبر امروزی روی بیاورید. می پرسید چطور؟ ادامه مطلب را از دست ندهید.

در خانه و بدون رفتن به کلاس یک ایتالیایی زبان شوید

با یک روش جدید مثل بلبل ایتالیایی حرف بزنید!

همیشه بین آموزش سنتی و آنلاین تفاوت های بسیاری وجود داشته، حال تفاوتی ندارد، آموزش زبان خارجی مثل ایتالیایی باشد یا آموزش دروس مدرسه و دانشگاه. در هر حال این آموزش آنلاین است که از هر لحاظ نسبت به آموزش سنتی، پیشی می گیرد. فراموش نکنید که یادگیری زبان یک رویه ی پیچیده و قدیمی است که نیاز به یک تلاش جامع دارد. دقیقا در سال 1970 بود که پژوهشی درمورد زبان شناسی انجام شد براساس است پژوهش و تحقیق این طور می توان استدلال کرد که یک زبان آموز با مشکلاتی مواجه است که به شدت با وضعیت احساسی او ارتباط دارد و این ممکن است مانع فرآیند یادگیری وی باشد. ازجمله این مشکلات هم می توان به اعتماد به نفس پایین، عدم داشتن انگیزه، بی نظمی در یادگیری و مواردی از قبیل باشد. اکنون فرض کنید روش یادگیری نیز سنتی باشد و متعلق به 200 سال پیش، همراه با این مشکلات؛ مسلما نتیجه آن چیزی نیست که به دنبالش بودید و هستید.

در این میان آموزش آنلاین با کمک تکنولوژی توانسته تا حد زیادی به روند آموزش زبان ایتالیایی و هر زبان دیگری به زبان آموزان کمک کند. اگر واقعا طرفدار این زبان هستید و می خواهید بدون معطلی آن را بیاموزید و یک انگلیسی زبان شوید، وب سایت من و زبان راهیست آسان پیش پای شما. این وب سایت آموزش آنلاین با طراحی خاص و فوق العاده، فرصت فراگیری ایتالیایی و 5 زبان دیگر از جمله آلمانی، ترکی، چینی، انگلیسی و فرانسوی را به شما می دهد که با روش های به روز به نتیجه ای که می خواهید، دست پیدا کنید!

در خانه و بدون رفتن به کلاس یک ایتالیایی زبان شوید

آموزش در خانه با من و زبان

این که در خانه بنشینید و زبان بیاموزید شاید رویای همیشگی تان بود، اما با من و زبان دیگر رویا نیست. چه خانه دار باشید و در خانه و یا به عنوان یک فرد شاغل از صبح تا بعد از ظهر سرکار باشید و یا حتی دانشجویی باشید که روزها را در دانشگاه سپری می کنید، در همه حال می توانید کمی از این وقت را به یادگیری آنلاین زبان از راه دور اختصاص دهید. دیگر نیازی نیست برای رفتن به کلاس از خانه بیرون بیایید و یا تمام قرارهای کاری خود را برای آموزش ایتالیایی کنسل کنید؛ آموزش زبان آنلاین من و زبان به کمک تان می آید. فرض کنید از دانشگاه یا از سرکار به خانه باز می گردید، خسته هستید و نمی توانید پشت فرمان بنشینید و تا کلاس زبان بروید. مدام هم با خود می گویید که ای کاش راهی بود تا در خانه آموزش می دیدم. من و زبان با طراحی فضایی خاص این آرزوی تان را به واقعیت تبدیل کرده.

محیط آموزش آنلاین من و زبان، می تواند برای یادگیری غیررسمی، ایده آل و قابل تنظیم باشد. در واقع این نوع آموزش می تواند تمام نیازهای زبان آموز را برطرف کرده و به او کمک کند تا هر روز دقایقی را به آموزش بپردازد. فرقی ندارد وی کجا باشد، در خانه یا محل کار، در دانشگاه یا در سفر؛ وب سایت من و زبان همیشه در دسترس شماست تا بدون محدودیت آموزش ببینید و به یک ایتالیایی زبان حرفه ای تبدیل شوید؛ و این جادوی یادگیری آموزش آنلاین زبان ایتالیایی است. شما می توانید در وب سایت من و زبان ثبت نام کرده، تا تجربه یک یادگیری شیرین را برای خودتان ثبت کنید و در کم‌ ترین زمان ممکن، یادگیری راحت و بی ‌دردسر را تجربه کنید. شما در روش آموزش آنلاین، مشکلات کلاس‌ های حضوری را ندارید و می توانید زمان مفیدتری را برای آموزش صرف کنید. همچنین فراموش نکنید با این روش نوین، استراحت و یادگیری را با هم تجربه می کنید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار