استاندارتأکیدکرد؛

« سمنان » سالم ترین استان از جنبه ی اداری،فساد و ارتشا

به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان از این استان به عنوان سالم‌ترین استان کشور از نظر سلامت اداری و ارتشا و فساد نام برد.
کد خبر: ۵۱۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 01 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بااعلام این خبر اظهار کرد: استان سمنان دربین سی و یک استان سی و یک امین استان از بعد سلامت اداری و ارتشا است.

وی از سمنان به عنوان یک استان ممتاز نام برد و افزود: استان سمنان استانی ممتاز و متدین است و همین نشان از این دارد که مجموعه امر به معروف و نهی از منکر در این استان اثر گذار بوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه کارفرهنگی عشق و احساس مسیولیت و استمرار می‌خواهد تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مادام العمر است و برای یک زمان خاص نیست بلکه از فرایض مصونیت دهنده است لذا باید جدی گرفته شود.

خباز با تقدیر از عملکرد فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: آمران به معروف بدون حقوق و مواجب فرایض الهی را احیا می‌کنند و این روحیه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در سیره ائمه هدی(س) خاطرنشان کرد: به فرمایش امیر المومنین (ع) ؛ امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که افت آن زمامداری افراد فاسد در جامعه است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکردر اداره کشور بسیار مهم استاضافه کرد: آسایش فردی و فکری جامعه ، ادارات سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی همه در گرو عمل دقیق به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به فرمایش امام (ره )قبل از وجوب شرعی ، وجوب عقلی دارد گفت: انسان نباید به بهانه اثر نداشتن امر به معروف از انجام این فریضه الهی شانه خالی کند.

نائب‌رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: خواهرانی که علی‌رغم داشتن فرزند و وظیفه مادری و مشغله زیاد، خود نیز در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش میکنند شایسته تقدیرند.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی بی در و پیکر است ادامه داد: در این شرایطی که 167 رسانه در حال تخریب نظام اسلامی هستند امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شده تا جلوی شبهات گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار