اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار برگزار شد

در سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» مسئولین عالیرتبه شهرستان گرمسار اولین نشست شورای اداری را در سالن اجتماعات امام علي(ع) فرمانداري اين شهرستان برگزار نمودند و بیشترین مباحث مسئولان درباره مسائلي چون افتتاح بيمارستان 164تختخوابي گرمسار، مسائل جاري روز و انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سالجاري بود.
کد خبر: ۲۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 14 April 2015

فرماندار شهرستان گرمسار نيز در اين نشست با اشاره به پيشرفت 95درصدي بيمارستان 164تختخوابي اين شهر، گفت: اين پروژه با حضور تني چند از مقامات کشوري و استاني در نيمه نخست سالجاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.داريوش طاهري ابراز اميدواري کرد: با راه اندازي اين بيمارستان بسياري از مشکلات شهرستان گرمسار در بحث بهداشت و درمان مرتفع خواهد شد.

وي ادامه داد: افتتاح بيمارستان گرمسار مي تواند ظرفيت خوبي را در بخش بهداشت و درمان شهرستان ايجاد کند لذا بهره برداري از اين طرح اهميت ويژه اي دارد.

طاهري همچنين همدلي و همزباني را کليد پيشرفت در کشور دانست و بيان داشت: همکاري دولت و ملت مورد تاکيد مقام معظم رهبري است لذا بايد توجه داشت که اين امر در نهايت منجر به اعتماد سازي بين مسئولان و مردم مي شود.وي افزود: رونق اقتصادي يکي از بزرگترين برنامه هاي رياست جمهوري در سالجاري است لذا اين طرح نيز بدون همراهي مردم و مسئولان به سرانجام نخواهد رسيد.

اين مقام مسئول همچنين با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سالجاري گفت: مردم در انتخابات مختلف نقش خاص خود را داشته و با حضور خود در اين صحنه ضمن تعيين سرنوشت سياسي کشور منتخبان خود را در انتخابات رياست جمهوري، مجلس شوراي اسلامي، شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبري انتخاب مي‌کنند.

طاهري با بيان اينکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي را نشان مي‌دهد خاطرنشان کرد: لذا ارزش قائل شدن به حضور حماسي مردم در انتخابات يکي از نکاتي است که مسئولان بايد به آن توجه کنند.وي در خاتمه افزود: متوليان و مجريان برگزاري انتخابات، ‌هم نزد مردم و هم نزد خداوند متعال مسئول هستند بنابراين بايد با در نظر گرفتن رضاي الهي و آنچه شايسته نظام اسلامي است، براي برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور تلاش کنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار