رقابت حدود ۵۷ هزار داوطلب خوزستانی در آزمون سراسری آغاز شد

رقابت ۵۷ هزار و ۶۰۵ داوطلب شرکت در آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه در خوزستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 11 July 2024

تابناک خوزستان: نوبت دوم آزمون سراسری صبح و عصر روز پنج‌شنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۲ تیرماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گفته رحیم پیغان، دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان، داوطلبان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری امسال در گروه‌های "علوم انسانی"، "علوم ریاضی و فنی"، "هنر"، "زبان خارجه" و "علوم تجربی" به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از مجموع ۵۷ هزار و ۶۰۵ نفر ۳۸ هزار و۴۴۰ نفر دختر و ۱۹ هزار و ۱۶۵ نفر پسر هستند.

در این دوره، آزمون گروه‌های علوم انسانی با حضور ۱۶ هزار و ۵۸۳ داوطلب و علوم ریاضی و فنی با حضور پنج هزار و ۷۰۲ داوطلب صبح روز پنج‌شنبه، آزمون گروه‌های هنر با حضور یک هزار و ۷۳۶ داوطلب و زبان خارجه با حضور سه هزار و ۵۵۵ داوطلب عصر روز پنج‌شنبه و آزمون گروه علوم تجربی با حضور ۳۰ هزار و ۲۹ داوطلب صبح روز جمعه برگزار می‌شود.

همچنین دانشگاه شهید چمران اهواز در آزمون سراسری امسال میزبان ۹ هزار و ۹۸۴ داوطلب است که از این تعداد پنج ‌هزار و ۵۵۵ نفر دختر و چهار هزار و ۴۲۹ نفر پسر هستند.

براساس این گزارش در نوبت او.ل آزمون سراسری که پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری برگزاری شد حدود ۷۱ هزار و ۶۴۹ داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار