مهمان‌نوازی گرم از زائران حسینی؛

نیشکری‌ها از کاروان پیاده انصارالحسین استقبال کردند

کاروان پیاده «حرم تا حرم» انصارالحسین(ع) که از مشهد مقدس عازم کربلای معلی است، عصر پنج‌شنبه (یازدهم مردادماه) وارد خوزستان شد و در مسیر جاده اهواز به آبادان، مورد تکریم و پذیرایی نیشکری‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ 04 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کاروان با هدف اشاعه فرهنگ ناب حسینی، تقویت بنیه دینی و فرهنگی جوانان و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی، مسیر ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتری از مشهد مقدس تا کربلای معلی را به مدّت ۷۰ روز طی می‌کند.

کاروان انصارالحسین تاکنون از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری عبور کرده و اکنون با حضور در استان خوزستان، آماده رهسپار شدن به کربلا از مسیر شلمچه است.

نیشکری‌ها هر ساله با برپایی چهار موکب، میزبان زائران کوی عشق و دلدادگی می‌شوند. یکی از این موکب‌ها در جاده اهواز به آبادان است و سه موکب دیگر، یکی در سه‌راهی خوانساری، ورودی منتهی به شرکت هفت‌تپه قرار می‌گیرد و موکب‌های دیگر هم در جاده خرمشهر برپا می‌شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همگام با برپایی این موکب‌ها که مجهّز به اقامتگاه و همچنین سیستم بهداشتی و سرمایشی است، از اقدامات محیط‌زیستی نیز غافل نمی‌شود. در چند سال گذشته، بیش از ۵۰۰ اصله نهال اکالیپتوس از سوی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، از واحدهای هشتگانه نیشکری، در جوار موکب استقبال از زوّار کاشته شده که امسال این نهال‌ها قوت و قامتی گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار