شهادت مجاهد شجاع در تعرض به مهمان/یاداشت اختصاصی هماخوزستان/افشار پرویزی بابادی

کد خبر: ۱۱۷۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹ 04 August 2024
می‌گویند خبرهای بد نیمه شب عادی شده است، شهادت هنر مردان خداست این اصطلاحات و واژه‌ها که به قد و قامت مردان بزرگ می‌چسبد نشان از چه دارد رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه در خاک ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد خبری سهمگین که قلب ایرانیان را متلاطم کرد مهمان عزیز کشور ما بود که دشمنان با به شهادت رساندن ایشان داغی بزرگ بر دل حماس غزه فلسطین ایران نهاد.
 
مرد میدان مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر ی که در آزمون‌های زندگی درس پس داده بود با به شهادت رساندن فرزندانش و نوه‌هایش داغ از دست دادن در راه آزادی مسلمانان را احساس کرد و غم و اندوه را به خوبی چشید، ملت انقلابی ایران اسلامی که همواره در تمامی ادوار تاریخ حامی مظلوم و مظلومان مسلمانان سراسر جهان بوده است ونخواهی می‌خواهد.
 
اقدامی بزرگ که پاسخ جنایتکاران عالم را به خوبی بدهد و با آنها نشان دهد که نمی‌شود به خاک ایران اسلامی تعرض کرده و مهمان کشورش را به خاک و خون بکشد و بدون مجازات بمانند، دل داغدار آزادی‌خواهان در انتظار پاسخ کوبنده ملت شریف ایران اسلامی نسبت به این جنایت رژیم صهیونیستی است.
 
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بدنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی که منجر به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) و همراه ایشان گردید، به اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.
 
طبق اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با  شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.
 
همچنین در این اطلاعیه تاکید شد، خونخواهی «شهید اسماعیل هنیه» قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که «مجازات سخت» است در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار