با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم؟

کد خبر: ۱۱۶۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 19 May 2024

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم؟

شلوار کتان مردانه از آن دسته شلوار هایی است که میتوان در انواع مراسم، مجالسات یا حتی برای یک استایل روزمره از آن استفاده کرد. شلوار کتان مردانه را میتوانید در اکثر فصل های سال بپوشید و از زیبایی و جذاب بودن این شلوار لذت ببرید.

سوالی که ممکن است به هنگام ست کردن شلوار کتان مردانه با دیگر لباس ها به ذهن ما خطور کند این است که با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم؟ جواب این سوال میتواند با توجه به سلیقه و نوع استایل شخص متفاوت باشد، اما چیزی که مهم است آن است که کفش مورد نظر برای ست کردن با شلوار کتان مردانه بتواند زیبایی این شلوار را تکمیل کند. در ادامه این مطلب به بررسی انواع شلوار کتان مردانه و نحوه ست کردن آن با کفش مردانه خواهیم پرداخت:

شلوار کتان مردانه را کجا بپوشیم؟

ابتدا بهتر است برای بهتر فهمیدن موضوع ست کردن شلوار کتان مردانه با کفش، به دانستن موقعیت و مکان هایی که میتوان از این شلوار مردانه استفاده کرد بپردازیم. با اینکه شلوار کتان مردانه، جزو شلوار های کلاسیک به حساب می آیند و نسبت به شلوار های دیگر مانند شلوار جین مردانه رسمی تر هستند، قابلیت این را دارند تا در موقعیت های غیر رسمی و نیمه رسمی نیز پوشیده شوند. اما اگر بخواهیم از کاربرد اصلی این شلوار برای ست کردن با کفش مردانه استفاده کنیم، انتخاب هایمان به سمت کفش های رسمی و مجلسی تر میرود. بنابراین در کل این شلوار این ویژگی را دارد تا با هر کفشی ست شود و این یک نقطه قوت بسیار عالی برای یک شلوار است.

ست کردن شلوار کتان با کفش در موقعیت‌ های رسمی

همانطور که قبل تر نیز گفته شد، شلوار کتان مردانه شلواری با کاربری رسمی و مجلسی بوده و استفاده اصلی آن برای مجالس و مراسمات است. ست کردن شلوار کتان با کفش در موقعیت های رسمی تر میتواند گزینه ای معقول تر برای این شلوار مردانه باشد. کفش های بسیار زیادی برای ست کردن با شلوار کتان مردانه وجود دارند که هرکدام ویژگی ها و زیبایی خاص خودشان را دارند. کفش های لوفر به دلیل ظاهری رسمی و مرتبشان، انتخابی ایده آل برای جشن ها و مراسمات به شمار می روند. شما می توانید از بین دو نوع چرمی و جیر کفش لوفر، مدلی را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید. همچنین می توانید به جای لوفر از کفش های دربی نیز استفاده کنید. البته همانطور که گفتیم این موارد تنها برای موقعیت های رسمی استفاده نمی شوند و میتوان آنها را در استایل روزمره خودتان استفاده کنید.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم؟

ست کردن شلوار کتان با کفش در موقعیت‌ های غیر رسمی

اگر به دنبال یک استایل غیر رسمی و ست کردن شلوار کتان با کفش مناسب هستید می توانید از کفش های کتانی و کفش سفید کلاسیک استفاده کنید. این مدل کفش، انتخابی کلاسیک و همه پسند است که به راحتی با هر رنگ شلوار کتان ست می شود.

اگر به دنبال حالت های بیشتری برای ست کردن شلوار کتان در موقعیت های غیر رسمی هستید از رنگ های شاد و روشن تر استفاده کنید. رنگ هایی مانند زرشکی، سفید و سرمه اکثرا برای موقعیت های رسمی استفاده می شوند و جزو رنگ های مجلسی هستند. سعی کنید از رنگ های روشن و پاستلی استفاده کنید. رنگ زرد روشن، آبی آسمانی و از این دسته برای یک لباس مردانه و کفش کتانی سفید میتواند ترکیبی زیبا را فراهم کند. از ست های غیررسمی با شلوار کتان مردانه می توان در مکان ها و مناسبت های مختلف پوشید و شیک پوشی از خود به جا گذاشت.

ست کردن شلوار کتان با کفش در موقعیت‌ های نیمه رسمی

استایل نیمه رسمی را میتوان چیزی بین استایل های رسمی و غیر رسمی تشریح کرد. افرادی که به دنبال استایل نیمه رسمی برای خود میگردند، نیاز است تا بدانند لباس هایی که مدنظرشان است میتواند کمی راحت تر از تیپ های رسمی باشد. در اصول ست کردن شلوار کتان با کفش در موقعیت های نیمه رسمی نیز شما میتوانید کفش هایی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن حالت رسمی، آزادانه تر باشد و به شما حس تمام مجلسی را القا نکند. بنابراین کفش مناسب در موقعیت های نیمه رسمی می تواند یک کفش مجلسی مشکی یا قهوه ای باشد، یا به انتخاب می توانند یک کالج مردانه اسپرت و یا کتانی سفید مردانه باشد. مهم آن است انتخاب شما با توجه به میزان رسمیت موقعیتی که در آن قرار می گیرید مناسب باشد.

کفش های مناسب برای ست کردن با شلوار کتان مردانه

با اینکه شلوار کتان مردانه به راحتی میتواند با انواع کفش ها و تیپ ها ست شود، اما دانستن برخی مدل از کفش ها می تواند ترکیب بسیار زیبا تر از بقیه کفش ها را داشته باشند. در ادامه به بررسی بهترین کفش برای ست کردن با شلوار کتان مردانه می پردازیم:

کفش لوفر

شلوار کتان و کفش های لوفر، زوجی بی نظیر برای خلق استایلی شیک و راحت هستند. این ترکیب نه تنها ظاهری زیبا و چشم نواز دارد، بلکه برای موقعیت های مختلف نیز مناسب است. چه در محل کار باشید، چه در یک دورهمی دوستانه و چه در یک قرار ملاقات، می توانید با اطمینان از این استایل استفاده کنید. ترکیب درست رنگ کفش لوفر و شلوار کتان مردانه تکمیل کننده ست شما خواهد بود.

کفش کتانی

برای ست کردن شلوار کتان مردانه با کفش کتانی، می توانید از انواع مختلف کفش های کتانی استفاده کنید. انتخاب سبک کفش به سلیقه شخصی شما و همچنین موقعیتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید بستگی دارد. برای حفظ تناسب رنگی، بهتر است رنگ کفش کتانی را با رنگ شلوار یا سایر اجزای استایل تان هماهنگ کنید. رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، طوسی و کرم به راحتی با هر رنگ شلواری ست می شوند. کفش کتانی انتخابی مناسب برای تیپ های غیر رسمی و همچنین کژوال هستند.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت ها گزینه ای مناسب برای ست کردن با شلوار کتان مردانه هستند و ترکیبشان بسیار جذاب است. بوت ها را میتوان در استایل های رسمی تا غیر رسمی استفاده کرد. بوت چرم یا جیر در کنار یک شلوار کتان قهوه ای میتواند بسیار شیک باشد. ترکیب رنگ مناسب در ناختاب بوت و نیم بوت مردانه جذابیت استایل شما را چندین برابر خواهد کرد. رنگ های خنٍی مانند خاکستری، سرمه ای و سفید و مشکی گزینه های بسیار مناسبی در جهت ست کردن شلوار کتان مردانه با کفش باشد.

کفش قایقی

کفش قایقی مردانه یکی دیگر از کفش های مناسب برای ست کردن با شلوار کتان است. اغلب از این کفش در موقعیت های غیر رسمی و نیمه رسمی استفاده می شود. کفش قایقی مردانه قهوه ای و یا مشکی انتخابی بسیار خوب برای ایجاد تناسب بین شلوار کتان شما و کفشتان خواهد بود. شما می توانید کفش قایقی مردانه را در استایل های اسپرت و کژوال به همراه یک پیراهن دکمه دار و یا کاپشن و ژاکت اسپرت استفاده کنید.

آیا از شلوار کتان مردانه میتوان در محل کار استفاده کرد؟

همانطور که گفتیم شلوار کتان مردانه نسبت به شلوار ای دیگر از جمله جین رسمی تر شناخته می شود، اما این موضوع دلیل بر آن نمی شود به بتوان از شلوار کتان مردانه در موقعیت های رسمی و سنتی مانند محل کار استفاده کرد. اکثرا از این شلوار برای موقعیت های نیمه رسمی و غیر رسمی به همراه یک پیراهن استفاده میشود. بنابراین اگر استایل محل کاری شما سنتی و رسمی است، بهتر است از کت و شلوار استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار