بسیاری از شرکت ها طیف گسترده‌ای از نایلون حبابدار را می ‌فروشند و هدف این مقاله ارائه تمام اطلاعاتی است که برای کمک به کسب‌ وکارتان برای انتخاب راه‌حل بسته‌ بندی محافظ ایده‌ آل نیاز دارید.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ 21 April 2024

خرید نایلون حبابدار برای محافظت از وسایل

محصولاتتان را در آغوش نایلون حبابدار قرار دهید

اکنون نایلون حبابدار در تمام جنبه های دنیای بسته بندی استفاده می شود و اقلام کوچک و بزرگ را به طور یکسان بسته بندی می کند.

نایلون حبابدار در اصل بیش از 50 سال پیش با این هدف ایجاد شد که تصویر زمینه ای برای جذب طرفداران آوانگارد باشد.

بسیاری از شرکت ها طیف گسترده‌ای از نایلون حبابدار را می ‌فروشند و هدف این مقاله ارائه تمام اطلاعاتی است که برای کمک به کسب‌ وکارتان برای انتخاب راه‌حل بسته‌ بندی محافظ ایده‌ آل نیاز دارید.

مجموعه نایلون درخشان یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید نایلون حبابدار در اندازه ها و انواع مختلف است، شما می توانید بسته به نیازتان نایلون حباب دار مورد نیازتان را از این مجموعه با مناسب ترین قیمت ها تهیه کنید.

هدف از تولید نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار یکی از محبوب ترین راه حل های بسته بندی محافظ موجود است. استفاده از حباب ها، بسته بندی خوب اشیا، به دلیل بالشتک نرم، راه مناسب و بسیار موثری برای محافظت از اقلام شکننده در هنگام حمل، جابجایی و نگهداری است. نایلون حبابدار که برای محافظت از همه چیز از اقلام کوچک و سبک وزن گرفته تا محصولات بزرگ و شکننده طراحی شده است، یک ماده بسیار همه کاره است. در انواع و اندازه های مختلف موجود است.

نایلون حبابدار کوچک و بزرگ استاندارد ما برای محافظت از محصولات سبک تا متوسط ​​ایده ‌آل است، در حالی که درجه برتر ما برای اقلام شکننده و سنگین استفاده می‌شود.

نایلون حبابدار ضد استاتیک برای محافظت از کالاهای الکتریکی عالی است، زیرا بار الکترواستاتیک تولید نمی کند.

نایلون حبابدار گزینه دیگری هستند که استفاده سریع و آسان با لب های کشیده شده خود درزگیر برای بارگیری و بسته شدن آسان است و آنها را برای محافظت از وسایل کوچک و ظریف ایده آل می کند.

خرید نایلون حبابدار برای محافظت از وسایل

آیا نایلون حبابدار برای بسته بندی عایق خوبی است؟

نایلون حبابدار نه تنها برای محافظت از اقلام عالی است، بلکه نایلون حبابدار نیز عایق خوبی است. هوا در یک فضای محدود تمایل به مقاومت در برابر تغییرات دما دارد که مولکول های هوا در اطراف حرکت می کنند و انتقال انرژی را دشوارتر می کند. از آنجایی که روکش حبابدار چیزی نیست جز حباب های هوا که در پلاستیک پیچیده شده اند، این یک گزینه محبوب برای عایق کاری خانه ها و سایر اماکن است.

استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق مزایای متعددی دارد. در مرحله اول، می توان آن را به راحتی با قیچی برش داد تا متناسب با هر شکل یا اندازه باشد. می توان آن را بدون نیاز به هیچ گونه الزامات فنی اعمال کرد. به دلیل ماهیت سبکی که دارد، نایلون حبابدار بدون هیچ مشکلی از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود. می توان آن را به سادگی با پاشیدن آب روی شیشه و فشار دادن پوشش حباب دار روی آن به پنجره ها متصل کرد و نیازی به چسب را از بین برد. بسته به اینکه حباب‌ها سالم بماند یا نه، می ‌توان از نایلون حبابدار دوباره استفاده کرد تا برای چندین فصل دوام بیاورد.و یکی دیگر از انواع نایلون ها نایلون حبابدار رنگی است که برای تبلیغات و برندینگ نیز بسیار کاربردی است.

آیا پلاستیک نایلون حباب دار قابل بازیافت است؟

نایلون حبابدار یک ماده سازگار با محیط زیست است که می تواند بازیافت شود. راه های مختلفی وجود دارد که هم کاربران نهایی و هم تولیدکنندگان می توانند این مواد را بازیافت کنند. برخی از شوراهای محلی آن را همراه با پلاستیک های دیگر مانند کارتن های شیر و کیسه های حامل، در مجموعه معمولی خود جمع آوری می کنند.

راه دیگر برای بازیافت پوشش حبابدار، پیدا کردن یک مکان بازیافت است که بتوانید آن را به درستی دور بیندازید. اگر برای یافتن مکانی که آن را بپذیرد تلاش می کنید، می توان به راحتی از آن استفاده مجدد کرد.

اگر محصولاتی تولید می ‌کنید یا کالاهایی را در حال حمل و نقل می‌کنید که نیاز به محافظت دارند، نایلون حبابدار یک راه‌حل فوق‌العاده سازگار با محیط زیست است.

روکش حبابدار از چه چیزی ساخته شده است؟

نایلون حبابدار از پلی اتیلن ساخته شده است که نوعی پلاستیک است که شامل صدها حباب هوا با فاصله مساوی است. سپس این محفظه های هوا به عنوان یک بالشتک نرم عمل می کنند که در هنگام حرکت غیرمنتظره ضربه را جذب می کند. این کمک می کند تا از آسیب به محصولات پیچیده شده در مواد جلوگیری شود.

نایلون حبابدار به عنوان یک رزین پلی اتیلن به شکل دانه های ریز شروع می شود. سپس این دانه ‌های رزین کوچک ذوب می ‌شوند و به یک لایه نازک تبدیل می ‌شوند که به عنوان ماده پایه برای حبابدار استفاده می ‌شود. این فیلم صاف می‌شود و از طریق غلتک ‌هایی با سوراخ‌های کوچک وارد می‌شود. همانطور که فیلم در میان رول‌ها حرکت می‌کند، مکش اعمال می ‌شود تا آن را به داخل سوراخ‌ها فشار دهد تا حباب‌های هوا ایجاد شود.

هنگامی که حباب های هوا به داخل فیلم دمیده شد، سپس با لایه دوم فیلم مهر و موم می شود. این هوا را در داخل پوشش حباب به دام می اندازد و حباب های هوا را مهار می کند. سپس قبل از اینکه به صورت رول جمع شود، بریده شده و سوراخ می شود.

جنبه های مثبت و منفی نایلون حباب دار چیست؟

خرید نایلون حبابدار برای محافظت از وسایل

استفاده از نایلون حبابدار برای محافظت از وسایل شما مزایای زیادی دارد. این شامل: 

  • راحتی در استفاده
  • استحکام و دوام
  • سبک وزن
  • عایق خوب
  • به راحتی به شکل و اندازه مورد نیاز برش داده می شود
  • شفاف برای فعال کردن بازرسی بصری محصول
  • قابل بازیافت

در مورد بسته بندی اقلام صیقلی، استفاده از نایلون حبابی توصیه نمی شود. چرا که این خطر وجود دارد که آثار سلولی کوچکی بر روی مورد باقی بماند که به سختی حذف می شوند. در این مورد، می توان به موارد مربوط به بسته بندی محافظ جایگزین دیپر اشاره کرد، مانند فوم، مناسب تر خواهد بود.

نایلون حبابدار چاپی چیست و چه کاربردی دارد؟

در انتخاب انواع ضربه گیر ها باید وزن و سایز نایلون را مورد بررسی قرار داد یکی از مهم ترین انواع این نایلون های ضربه گیر نایلون حبابدار چاپی است. نایلون حبابدار چاپی

کاربرد های بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به مورد زیر اشاره کرد:

تبلیغات و برندسازی: چاپ روی نایلون حبابدار یک راه موثر برای تبلیغات و برندسازی

است. شما می توانید لوگوی خود را روی نایلون حبابدار چاپ کنید تا در معرض دید

مشتریان قرار گیرد. این امر به شما کمک می کند تا برند خود را به مخاطبان بیشتری

معرفی کنید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

برای خرید انواع نایلون حبابدار با شماره 09102176430 تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار