کد خبر: ۱۱۶۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 28 April 2024

چگونه از علی اکسپرس خرید کنیم؟

علی اکسپرس که یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ علی بابا است ، یک فروشگاه آنلاین بزرگ در چین که شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید را در آن بیابید و با خرید از علی اکسپرس ، این شرکت سفارش شما را در هر نقطه از دنیا که باشید برای شما ارسال کند.

برای واردات کالا از چین راه‌های زیادی وجود دارد که استفاده از سایت علی اکسپرس یکی از  آن‌هاست. این سایت که بخش مرتبط با صادرات کالای سایت علی بابا است، برای راحتی کار بازرگانانی که قصد دارند از چین کالا وارد کشور کنند، طراحی شده است. برای اینکه بتوانید در مدت زمانی کوتاه از چین کالا وارد کنید، خرید از علی اکسپرس با وانیکس را تجربه کنید.

مراحل واردات کالا از چین

برای واردات کالا از چین لازم است که سه مرحله اساسی را پشت‌سر بگذارید. مرحله اول عبارت است از جستجوی کالا و خرید آن. در این مرحله شما باید با عمده‌فروشی‌های چینی ارتباط برقرار کرده و کالاهای مورد نیاز خود را از آن‌ها سفارش دهید. بعد از اینکه با سفارش شما موافقت شد، باید هزینه را بپردازید و برای انجام مراحل بعد اقدام کنید. در مرحله دوم باید برای ترخیص کالاها اقدام کنید. این مرحله شامل یک سری کار اداری و گمرکی است که بهتر است توسط متخصص اینکار که ترخیص‌کار نام دارد انجام شود.

در آخرین مرحله نیز باید برای ارسال کالاها اقدام کنید. در این مرحله از سه روش ارسال دریایی، ارسال هوایی یا ارسال زمینی کالاها استفاده می‌شود که بسته به شرایطی که دارید یکی را انتخاب کرده و کالاها را به ایران می‌فرستید. اما آیا راه ساده‌تری برای واردات کالا وجود ندارد؟ طوری که از داخل ایران به‌صورت اینترنتی خرید و ارسال انجام شود؟ سایت علی اکسپرس برای انجام کارهای واردات از چین به‌صورت اینترنتی و با هزینه‌ای بسیار اندک طراحی و در اختیار بازرگانان قرار گرفته است.

سایت علی بابا و بخش علی اکسپرس

یکی از اولین سایت‌های فروشگاه آنلاین دنیا، سایت علی بابا بود که در سال 1999 توسط جک ما طراحی شد. در این زمان کمتر کسی می‌دانست که می‌شود به‌صورت اینترنتی از هر جای دنیا از فروشگاه‌های چینی کالا خریداری کرد. البته این شرایط توسط سایت آمازون فراهم آمده بود، اما فرق سایت علی بابا این بود که به تدریج به سمتی پیش رفت که بازرگانان بتوانند از چین کالا وارد کشور خود کنند و صادرکنندگان چینی نیز برای پاسخ به این نیاز کالاهای خود را در سایت فروشگاهی علی بابا قرار دهند.

بخش علی اکسپرس که برای پاسخ به نیاز بازرگانان طراحی شد، در سال 2010 به علی بابا اضافه شد و از آن موقع توانسته بیش از 100 میلیون کالا را در سراسر چین برای صادرات به کل کشورهای دنیا پوشش دهد. تفاوت اساسی سایت علی اکسپرس با دیگر سایت‌های فروشگاهی دنیا در این است که این سایت شما را مستقیما به عمده‌فروش‌های چینی که تولیداتشان با هدف صادرات ساخته می‌شود متصل کرده و برای همین می‌توانید در آن هر کالایی که دوست دارید با با هر قیمتی  پیدا کنید و به راحتی به ایران انتقال دهید. اما خرید از این سایت در داخل ایران چگونه ممکن است؟

نحوه خرید از سایت علی اکسپرس

اگر تجربه خرید از سایت‌های فروشگاهی ایرانی دارید، باید بدانید که خرید از سایت علی اکسپرس نیز درست مانند خرید از سایت‌های فروشگاهی ایرانی انجام می‌شود، با این تفاوت که بسیار ساده‌تر و دلنشین‌تر است. در این سایت امکانات جذابی مثل کالاهای بیشتر فروخته شده، معاملات ارزان‌ انجام شده، ارتباط با برندهای بزرگ چینی و با خبر شدن از تخفیفات جدید نیز قرار داده شده تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید. بازرگانی وانیکس تمام مراحل خرید از سایت و ارسال کالا به ایران را برای شما به شکی ساده‌ شکل و در زمان مناسب انجام خواهد داد تا بتوانید از رقبای خود سبقت بگیرید.

ثبت نام در سایت علی اکسپرس

اولین مرحله برای واردات و خرید کالا از سایت علی اکسپرس، ثبت‌نام در این سایت است. برای ثبت‌نام در سایت علی اکسپرس کافی است در بخش register سایت اطلاعات خود مثل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن، یک ایمیل معتبر و البته شماره حساب بین‌المللی خود را وارد کنید. برای ثبت‌نام لازم است که شماره حساب بین‌المللی شما با دور زدن تحریم‌ها فعال شود و برای همین است که باید یک واسطه مالی در خارج از ایران داشته باشید تا کارهای افتتاح حساب بین‌المللی را برای شما انجام دهد. در این زمینه بازرگانی وانیکس با داشتن واسطه‌های مالی با تجربه کارهای افتتاح حساب را برای شما به‌سادگی انجام خواهد داد.

جستجوی کالا

بعد از وارد کردن اطلاعات و فعال شدن حساب کاربری، نوبت به جستجوی کالا و یافتن شرکت‌های فروشنده مناسب می‌رسد. در این مرحله کافی است نام کالا یا کالاهایی که قصد دارید وارد ایران کنید را در قسمت سرچ سایت علی اکسپرس وارد کنید و منتظر بمانید تا هوش مصنوعی این سایت تمام برندها و کالاهای عمده چینی را به شما نمایش دهد. بعد از اینکه شرکت‌ها نمایش داده شدند، با انتخاب یکی از آن‌ها وارد سایت شرکت مربوطه شده و بعد از ارتباط برقرار کردن، از قیمت عمده کالاها اطلاع خواهید یافت.

چگونه از علی اکسپرس خرید کنیم؟

در این مرحله باید یک پروفرما از طریق خود سایت علی اکسپرس تهیه کنید و برای شرکت فروشنده ارسال کنید تا آن‌ها بعد از بررسی پروفرما، با شرایط خرید شما موافقت کرده و تعداد کالایی که مدنظر دارید را تهیه کنند. کارشناسان مالی شرکت بازرگانی وانیکس در زمینه تهیه و ارسال پروفرما تجربه و دانش بالایی دارند و برای همین کار تهیه و ارسال را برای شما به شکلی ساده و در  زمان مناسب انجام خواهند داد. بعد از تایید پروفرما، نوبت به پرداخت هزینه می‌رسد.

سفارش خرید و پرداخت هزینه

با تایید پروفرما، نوبت به پرداخت هزینه خرید می‌رسد. در این مرحله شما باید با استفاده از حساب بین‌المللی خود و از طریق سیستم پرداخت مخصوص علی اکسپرس که علی پی نام دارد، اقدام به ارسال حواله یوان به حساب شرکت فروشنده کنید. از ایران امکان انتقال حواله یوان با استفاده از یک واسطه که در چین یا دبی قرار داشته باشد امکان‌پذیر است؛ زیرا ایران از سمت بانک جهانی تحریم شده و نقل و انتقالات مالی از ایران به کشورهای دیگر به سختی انجام می‌شود. برای همین است که بازرگانی وانیکس در این مرحله نیز کارهای پرداخت هزینه خرید را برای شما انجام می‌دهد.

با پرداخت هزینه خرید، نوبت به ارسال کالاها به ایران می‌رسد. شما می‌توانید از سیستم دلیوری خود علی بابا یا شرکت‌های کارگو بین‌المللی برای انتقال کالاها از چین به ایران استفاده کنید. بازرگانی وانیکس در زمینه انتقال کالاها از چین به ایران نیز تجربه زیادی داشته و همین باعث شده که با سپردن کارها به این بازرگانی، در زمان مناسب و با هزینه پایین کالاهای مورد نظر خود را از چین به ایران انتقال دهید. واردات با علی اکسپرس بسیار ساده‌تر از واردات مستقیم کالاست، اما نیاز به تجربه و کمک گرفتن از افراد متخصص دارد.

سپردن کارهای خرید به وانیکس

بازرگانی وانیکس بیش از 10 سال در زمینه خرید و واردات کالا از چین به ایران دارد. این بازرگانی می‌تواند با هزینه و  زمان مناسب، کالاهای مورد نیاز شما را از چین به ایران با استفاده از سایت علی اکسپرس انتقال دهد. برای اینکار کافی است با مشاوران این بازرگانی تماس بگیرید و از مدت زمان و هزینه انجام کارها اطلاع یابید. همچنین در طول انجام کارهای واردات با وانیکس، به شما یک تضمین داده می‌شود تا اگر خسارتی به کالاها وارد آمد بتوانید هزینه خسارت خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید هر لحظه از چگونگی انجام کارهای خرید و واردات با علی اکسپرس اطلاع یابید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار