کد خبر: ۱۱۶۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ 26 May 2024

دسترسی به اطلاعات پرواز استانبول به تهران

پرواز استانبول به تهران یکی از پروازهایی است که هر روزه در فرودگاه تهران انجام می‌شود زیرا تعدا مسافران و متقاضیان خرید بلیط استانبول بسیار زیاد است. این پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف انجام شده و شما می‌توانید با توجه به زمان سفر خود و با توجه به اطلاعات پرواز استانبول به تهران، نسبت به تهیه بلیط اقدام کنید.

اطلاعات پرواز استانبول به تهران

قبل از آن که نسبت به خرید بلیط استانبول اقدام کنید، باید اطلاعات پرواز را به طور دقیق موردبررسی قرار دهید. اطلاعات کلی پرواز شامل مدت زمان پرواز، فرودگاه مبدا و مقصد و ایرلاین‌های ارائه دهنده پرواز است. فاصله هوایی این دو شهر حدود 2041کیلومتر بوده و پرواز استانبول به تهران چیزی بین سه ساعت تا سه ساعت و نیم طول می‌کشد.

با توجه به شرایط آب و هوایی میزان تاخیر پرواز این مدت زمان می‌تواند بیشتر نیز شود. پروازهای تهران به استانبول از فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود و مقصد اغلب پروازها فرودگاه new air port در استانبول است. البته استانبول دو فرودگاه دیگر به نام‌های فرودگاه بین المللی آتاتورک و فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن دارد، که گاهی اوقات ممکن است در پرواز تهران به استانبول و برعکس مورد استفاده قرار گیرد.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، پرواز استانبول به تهران هر روزه انجام می‌شود و شما برای خرید بلیط استانبول محدودیت زمانی نخواهید داشت.

زمان پرواز نیز در اطلاعات پرواز استانبول به تهران به طور کامل و دقیق مشخص است تا شما بتوانید کارهای خود را براساس آن برنامه ریزی کرده و بهترین زمان پرواز را انتخاب کنید. ایرلاین‌های ایرانی و ترکی متعددی در پرواز تهران به استانبول فعال هستند و شما می‌توانید در ایرلاین‌های ایران ایر، ترکیش ایر، آسمان، قققشم ایر، اطلس جت و ماهان نسبت به خرید بلیط استانبول اقدام کنید.

دسترسی به اطلاعات پرواز استانبول به تهران

دریافت اطلاعات پرواز

برای آن که از اطلاعات پرواز استانبول به تهران یا هر پرواز دیگر مطلع شوید، نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی یا انتظار پشت خط‌های تلفن مشغول ندارید! کافی است چند دقیقه در دنیای اینترنت جست و جو کرده و هر چه نیاز دارید را به صورت آنلاین ببینید.

سایت‌های معتبری مانند علی بابا که امکان خرید بلیط اینترنتی را برای مسافران فراهم کرده‌اند، اطلاعات هر پرواز را نیز به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید با دقت و اطمینان خاطر بلیط خود را تهیه کنید. برای مثال فرودگاه مبدا و مقصد، زمان دقیق پرواز، قیمت بلیط، ایرلاین ارائه کننده پرواز و دیگر اطلاعات مورد نیاز به کاربران نمایش داده می‌شود تا بتوانند به راحتی نسبت به خرید بلیط استانبول به صورت اینترنتی اقدام کنند.

دسترسی به اطلاعات پرواز استانبول به تهران

اطلاعات پرواز استانبول به تهران در ایرلاین‌های مختلف

اگر ایرلاین خاصی مورد نظرتان است و می‌خواهید پرواز خود را تنها با آن انجام دهید، اطلاعات پرواز استانبول تهران در ایرلاین‌های مختلف به شما در تصمیم گیری بسیار کمک خواهد کرد.

  • در ایران ایر پرواز استانبول به تهران و تهران به استانبول هر روز هفته در ساعات متغیری انجام می‌شود. پروازهای ایران ایر به مقصد استانبول در فرودگاه آتاتورک به زمین نشسته و پرواز به مقصد تهران نیز از آتاتورک بلند می‌شود.

  • ایرلاین زاگرس دو روز در هفته پروازهای استانبول به تهران و تهران به استانبول را در دو فرودگاه امام خمینی و فرودگاه جدید استانبول انجام می‌دهد.

  • ایرلاین ماهان نیز هر روز هفته پرواز تهران و استانبول را ارائه می‌کند.

  • ترکیش ایرلاین فعال‌ترین ایرلاین در پرواز استانبول به تهران است که تعداد پروازهای آن گاهی به تعداد 5 پرواز در روز می‌رسد.

در صورتی که بخواهید بلیط خود را از ایرلاین ترکی ترکیش ایرلاین انجام دهید، خرید بلیط آنلاین شما تفاوتی با ایرلاین‌های داخلی ندارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه بلیط به تومان و در سایت‌های معتبر فارسی بلیط خود را تهیه کنید.

خرید بلیط حضوری یا آنلاین؟

با وجود آن که دنیای اینترنت این روزها انجام اغلب کارها را برای ما ساده‌تر کرده است، اغلب افراد ترجیح می‌دهند بلیط‍‌های پرواز خود را نیز به صورت آنلاین تهیه کنند. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز بدون هیچ محدودیت زمانی وارد سایت‌های معتبر فروش بلیط مانند سایت علی بابا شوید، اطلاعات پرواز را به طور دقیق ببینید، قیمت بلیط در ایرلاین‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کرده و بهترین بلیط را برای سفر خود بخرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار