کد خبر: ۱۱۱۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 10 August 2023

صندلی های پلیمری، از جدیدترین مدل صندلی های تالار است که در طرح ها و مدل های متنوع و گوناگون تولید می شوند. این صندلی ها علاوه بر تنوع فراوان، از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار بوده و نیاز زیادی به مراقبت و نگهداری ندارند. این امر باعث شده که مدیران تالارها، به استفاده از این نوع صندلی ها علاقه مند باشند. شکل مجلل و جنس با کیفیت صندلی پلیمری تالار باعث شده تا گزینه مناسبی جهت استفاده مداوم در تالارهای پذیرایی شوند. این صندلی ها علاوه بر زیبایی ظاهری، قیمت مقرون به صرفه و پایینی نیز دارند.

چرا این روزها شاهد استفاده از صندلی پلیمری در تالارهای پذیرایی هستیم؟

ویژگی های بهترین صندلی پلیمری برای تالارها

در این بخش می توانیم به چند ویژگی مطلوب صندلی پلیمری تالار mizsandalitalar.ir اشاره کنیم که عبارتند از:

  • انواع مختلف این صندلی ها، با چیدمان و محیط تالار هماهنگی کامل داشته و طراحی و رنگ آن ها با همه بخش های تالار مانند دیوارپوش، کفپوش، نورپردازی و فضای چیدمان هماهنگی دارد.
  • این صندلی ها مقاومت بالایی در برابر آسیب ها و خرابی های ناشی از حرارت، آب و رطوبت داشته و نرمی و انعطاف نشیمن در آن به راحتی از بین نمی رود.
  • رنگ این صندلی ها به ضربه مقاوم بوده و پایه های آن بر روی زمین سر نمی خورند. علاوه بر این، تحمل وزن بالا را دارند.
  • به علت وزن سبکی که دارند، حمل و نقل و جابجایی آن ها آسان است.
  • صندلی ها ابعاد و ارتفاع مناسبی دارند و طراحی ارگونومیک آن با بدن سازگار است.
  • کیفیت مواد اولیه و ساخت این صندلی ها بالا بوده و در مدت طولانی بدون مشکل استفاده می شوند و گارانتی دارند.
  • این صندلی ها به آسانی تمیز و نگهداری می شوند و در فضای داخلی و خارجی تالار استفاده می گردد.

چرا این روزها شاهد استفاده از صندلی پلیمری در تالارهای پذیرایی هستیم؟

چیدمان صندلی پلیمری تالار

چیدمان درست و مناسب صندلی پلیمری تالار ، در زیبایی دکور و رضایت مهمانان بسیار موثر است. لازم است در چیدمان صندلی علاوه بر زیبایی به نکات دیگری توجه کرد که برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

1.     ایجاد فاصله مناسب بین صندلی‌ ها

لازم است فاصله بین صندلی ها، دقیق و مناسب باشد تا حضار احساس راحتی و رضایت داشته باشند. اهمیت رعایت این فاصله به اندازه ای است که علاوه بر راحتی، می تواند زیبایی سالن را هم تضمین کند.

2.     توجه به اندازه و عرض صندلی ‌ها

توصیه می شود اندازه صندلی ها به صورتی انتخاب گردد که جهت جا به جایی افراد، فضای آزادی وجود داشته باشد. نکته دیگر اینکه لازم است صندلی در برابر اندازه ها و وزن های مختلف مقاوم باشد.

3.     توجه به ارتفاع صندلی ‌ها

لازم است ارتفاع صندلی به گونه ای انتخاب شود که افراد با ارتفاع های بدنی مختلف، بتوانند به آسانی از آن استفاده نمایند.

4.     توجه به جنس صندلی ‌ها

جنس صندلی ها و مواد به کار رفته در آن باید به صورتی باشد که علاوه بر کیفیت بالا در زمان استفاده، در مقابل دما و رطوبت نیز مقاوم باشد.

5.     توجه به شکل و طرح صندلی ‌ها

در زمان انتخاب صندلی ها و چیدن آن ها باید به دیزاین تالار توجه کنید. راحتی و آسایش حضار در تالار به اندازه زیبایی آن اهمیت دارد.

چرا این روزها شاهد استفاده از صندلی پلیمری در تالارهای پذیرایی هستیم؟

انتخاب صندلی پلیمری تالار

انتخاب مدل و رنگ در زمان خرید صندلی پلیمری تالاری ، باید بر اساس مواردی چون طراحی داخلی سالن، نوع میز مهمان و محل چیدمان آن، دیزاین ها و اکسسوری مورد استفاده جهت برگزاری مراسم انجام پذیرد. صندلی پلیمری تالارها از طرح های متنوعی تشکیل شده که هر یک برای فضایی خاص انتخاب می گردد. نکته مهمی که درباره رنگ این صندلی ها باید توجه کنیم این است که صندلی ها را براساس  طرح و رنگ میزهای مهمانان  انتخاب نماییم.

رنگ آمیزی صندلی های پلیمری به صورتی است که اگر در منبت کاری صندلی، سایه های زیبا به کار رود، آن را بسیار زیباتر می کند. در انتخاب رنگ این صندلی ها، می توان طیف وسیعی از رنگ ها را در نظر گرفت. علاوه بر این، محدودیتی در انتخاب چرم یا پارچه کفی صندلی وجود ندارد. اگر در رنگ صندلی و پارچه آن ترکیب درستی به کار رود، چیدمان نهایی تالار بسیار شیک و خاص می شود.

نکات لازم در خرید صندلی پلیمری تالار

بهتر است که برای خریدی ارزان تر ، با حذف واسطه ها،  خرید خود را مستقیما از تولید کننده صندلی پلیمری تالار mizsandalitalar.ir انجام دهید. همچنین در زمان خرید صندلی های پلیمری لازم است به نکات زیر توجه کنید:

●      کیفیت مواد

باید بررسی های لازم در جهت استفاده از مواد مقاوم و باکیفیت در تهیه صندلی را انجام دهید. با استفاده از پلیمرهایی با کیفیت بالا نظیر پلی اتیلن و پلی پروپیلن، صندلی ها در برابر آسیب ها و صدمات ناشی از رطوبت و حرارت مقاوم می شوند.

●      طراحی و راحتی

باید از طراحی مناسب و ارگونومیک صندلی اطمینان حاصل کنید، زیرا صندلی باید با شکل بدن سازگار بوده و به انسان، احساس راحتی را القا کند.

●      قابلیت تحمل وزن

صندلی انتخابی شما باید قادر به تحمل وزن زیاد نیز باشد تا بتوان با اطمینان از آن استفاده نمود.

●      مقاومت در برابر آب و حرارت

اگر انتخاب شما، صندلی پلیمری برای استفاده از فضای باز تالار یا باغ است، باید مطمئن شوید که صندلی در برابر حرارت و آب مقاوم است تا صندلی در اثر نور خورشید یا باران خراب نشود.

●      قابلیت حمل و جا به جایی

بهتر است صندلی خریداری شده شما، قابلیت حمل آسان و وزنی سبک باشد تا اگر مایل بودید، بتوانید آن را به راحتی در تالار جا به جا کرده و به بیرون منتقل کنید.

●     قیمت مناسب

از عوامل مهم دیگر در خرید صندلی پلیمری، قیمت آن است که باید پیش از خرید، با مقایسه قیمت های مختلف، خریدی مطمئن و ارزان و البته با گارانتی را انجام دهید. خرید از تولید کننده ها بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت صندلی پلیمری تالار

هزینه صندلی تالار، متفاوت است و براساس مواردی خاص تعیین می شود. معیارهایی که بر روی قیمت صندلی پلیمری تالار موثر است، عبارتند از:

  • چگونگی رویه کوبی و نوع پارچه یا چرمی که در کفی به کار رفته است.
  • آبکاری هایی که صورت گرفته است.
  • کیفیت متریال اصلی که در زمان تولید استفاده شده است.
  • نوع پارچه به کار رفته در تکیه گاه صندلی پلیمری
  • نوع رنگ و همچنین کیفیت رنگ آمیزی پلیمر

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار