بیش از ۹۰ درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس شیروان مصالحه شده است

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت:در سه ماهه سوم سال جاری ۹۱ درصد پرونده های ورودی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان به مصالحه انجامیده است.
کد خبر: ۵۴۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 26 December 2017

سرهنگ مسعود وحیدی ٬ اظهار داشت: واحدهای مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها٬ نقش موثری با برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس و ادارات و ارائه مشاوره در کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 111پرونده قضایی در سه ماه سوم سال 96 به مرکز مشاوره کلانتری 11ارجاع شده است افزود: تعداد 99پرونده مصالحه و 12 پرونده نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به مراجعه 215 نفر به مراکز مشاوره کلانتری این شهر تصریح کرد: در طول این مدت 38نفر در خصوص مشاوره خانواده و روانشناختی و تعداد 177 نفر در بحث مشاوره انتظامی و حقوقی به مراکز مشاوره کلانتری 11 این شهرستان مراجعه کرده اند.

وحیدی با بیان این‌که 73درصد از مراجعین به مشاوره کلانتری مردها هستند٬ خاطر نشان کرد: در سه ماهه سوم سال جاری 91 درصد پرونده‌های ورودی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این شهرستان به مصالحه انجامیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه حضور مشاور و مددکار پلیس به جهت جنبه‌های پیشگیری از جرائم در جامعه لازم است گفت:کارشناسان مجرب مراکز مشاوره و مددکاری در زمینه های مختلف مشاوره روان شناختی خانوادگی فردی حقوقی انتظامی و غیره خدمات مشاوره‌ای رایگان را به عموم هم استانی‌های گرامی ارائه می‌دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار