استاندار خراسان شمالی:

میزبانی اجلاس سراسری نماز فرصت ویژه ای برای خراسان شمالی است

خراسان شمالی-«تابناک»- استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان فرصت ویژه ای است که با برگزاری این اجلاس پربرکت و نورانی، برگ زرین دیگری از افتخارات نصیب استان شود و در همین راستا حضور و مشارکت فعال تمام اقشار و به ویژه دانش آموزان استان باید نمود داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 22 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، محمدرضا حسین زاده با حضور در آیین زنگ مهر و مقاومت با اشاره به توجه ویژه مسئولین استان به مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان، اظهارداشت: در خراسان شمالی توجه به مسائل آموزشی در سرلوحه امور بوده است و در طول ۳۳ ماه گذشته هر ۳۵ ساعت یک کلاس درس ساخته شده است.

استاندار خراسان شمالی رویکرد استان را در مسائل آموزشی، مهارت محور خواند و تصریح کرد: رویکرد استان به سمت مهارت آموزی و پرورش نیروهای ماهر بوده و در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و رهبر انقلاب نیز بر تربیت نیروی ماهر به عنوان پنجه های مهارت برای رشد و پیشرفت کشور تاکید دارند، در جهت تحقق این امر بوده است و میزان حضور ۳۴ درصدی دانش آموزان در هنرستان ها به ۴۴ درصد ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان استاندار اهتمام خاصی به مباحث آموزشی داشته است، گفت: همواره در خراسان شمالی شورای آموزش و پرورش را هم تراز با شورای تامین دیده ایم و در این شورا تمام مسائل و مسائل مهم مربوط به دانش آموزان و آموزش و پرورش پیگیری شده است.

نماینده دولت در خراسان شمالی در ادامه به اخذ ۴۲۰۰ ردیف استخدام در استان و اضافه شدن این تعداد به معلمان استان را مورد توجه قرار داد و افزود: در مسابقات و عرصه های مختلف، دانش آموزان استان افتخار آفرین بوده و مقامات و موفقیت های شایسته کسب کرده اند.

حسین نژاد در ادامه افزود: در مدارس ما آموزش ها مطابق با دین و در مسیر روشنایی طی می شود و این آموزه های دینی در مسیر روشنایی بود که در دفاع مقدس جهاد و رشادت های فرزندان مخلص و با ایمان این مرز و بوم را به نمایش گذاشت و حماسه و دستاوردهای زیادی به ارمغان آورد.

وی در پایان به اجلاس سراسری نماز به میزبانی خراسان شمالی اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان فرصت ویژه ای است که با برگزاری این اجلاس پربرکت و نورانی، برگ زرین دیگری از افتخارات نصیب استان شود و در همین راستا حضور و مشارکت فعال تمام اقشار و به ویژه دانش آموزان استان باید نمود داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار