نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی:

معدن آلبلاغ به مردم منطقه واگذار شده است

گروه استان- نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معدن آلبلاغ در راستای مردمی کردن این پروژه به مردم منطقه واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 24 September 2024

هادی قوامی در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، با اشاره به موضوع معدن آلبلاغ و واگذاری آن به مردم بومی منطقه، اظهار داشت: معدن آلبلاغ در راستای مردمی کردن این پروژه به مردم منطقه واگذار شده است.

وی هدف از این کار را کمک به اقتصاد مردمی شهرستان اسفراین و بام صفی آباد عنوان کرد و گفت: این موضوع که باید معدن آلبلاغ در جهت کمک به اقتصاد مردم منطقه باشد به فرماندار اسفراین تذکر داده شده است.

نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: به فرماندار اسفراین تذکر داده شده است که افرادی که غیر شفاف به منطقه آلبلاغ ورود پیدا کرده‌اند هرچه سریع‌تر معدن را ترک کنند و کار را به مردم منطقه بسپارند.

قوامی در ادامه با بیان اینکه این معدن ثروت مردم است، گفت: زمانی که مردم اسفراین و بام و صفی آباد ورود به این معدن داشته باشند قطعاً از نرخ بیکاری، تورم و نابرابری‌های اجتماعی کاسته می‌شود چرا که این معدن ظرفیت‌های بسیاری دارد و مال مردم است و باید در اختیار مردم قرار بگیرد.

نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به رتبه ۳۰ خراسان شمالی در حوزه تولید ناخالص داخلی کشور اضافه کرد: انجام این پروژه می‌تواند رتبه استان را در این حوزه ارتقا بخشد.

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار