با پیگیری نماینده دشتستان صورت گرفت؛
تابناک-  با پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای فروش خرمای کبکاب باقی‌مانده در سردخانه‌ها و انبارها، وزارت صمت با اختصاص جایگاه رایگان برای فروش خرمای کبکاب در ١۶ میدان تهران و اختصاص جایگاه ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور موافقت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  به دنبال درخواست دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان از وزارت صمت برای مساعدت در بازاریابی خرمای تولیدی نخلداران استان بوشهر، حمایت مالی از بخش خصوصی و تعاونی با ایجاد بسترهای لازم برای صادرات و عرضه در فروشگاه‌های دولت با مشوق های مناسب و اتخاذ تدابیر لازم در راستای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر و هنگفت این مجموعه، وزارت صمت تصمیمات خوبی را در این زمینه اتخاذ و اعلام کرد.

 عباس قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست دکتر رضایی نماینده دشتستان بیان کرد: در این راستا در نشست کارگروه تنظیم بازار تصمیمات زیر اتخاذ شده است.

 جایگاه موقت عرضه مستقیم خرما به صورت رایگان به تولیدکنندگان و تامین کنندگان اختصاص می‌یابد. (واگذاری و فعالیت ۱۶ جایگاه عرضه مستقیم خرما در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران)

همچنین همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور باید اولین قفسه ورودی هر فروشگاه را برای عرضه مستقیم خرما اختصاص دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار