مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح ملی ۳۰۷۰ در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۳۰ نوع خدمت اصلی غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 10 December 2020

عبداله شیرکوند ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با روسا و کارشناسان تامین اجتماعی استان بوشهر برای اجرای طرح ملی 3070 با بیان اینکه این طرح در سازمان تامین اجتماعی تا بهمن ماه اجرایی می‌شود اظهار داشت: با اجرای طرح 3070 بخش مهمی از فرایندهای ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری می‌شود.

وی از ارائه 30 خدمت غیر حضوری با اجرای طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: با غیرحضوری شدن 30 خدمت از 96 میلیون مراجعه‌ بار حضوری، بیش از 70 میلیون بار مراجعه آن در سال کاسته خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، با اشاره به طرح 3070 آن‌را طرحی مهم و تحولگرا در توسعه سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: با اجرای این طرح برای استفاده از بسیاری خدمات و انجام بخش عمده امور بیمه‌ای، نیاز به مراجعه حضوری بود و این تحول بزرگ در ارائه خدمات به جامعه 44  میلیون نفر تاثیر و پیامدهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و روانی بسیاری در پی خواهد داشت.

شیرکوند با اشاره به سیر تحولات تاریخی در سازمان، تاثیرگذاری و پیامدهای ویروس کرونا و واکاوی اهمیت اجرای طرح 3070 در آینده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بی شک استقرار طرح 3070 منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است و هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفق‌تر عمل کند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.

وی، کاهش مراجعات بیمه شدگان را کمک به کاهش بیماری، سبب کاهش هزینه و اتلاف وقت دانست و بیان کرد: دولت الکترونیک به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند و برنامه سازمان تامین اجتماعی در این راستا تعریف شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب تامیم اجتماعی را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف و تصریح کرد: فضای کار مشاوران به 2 محیط درون و برون از شعب تقسیم می‌‌شود و وظیفه دارند در قدم نخست ضمن تعامل، واکاوی و آگاه‌سازی طرح 3070 در داخل شعبه هم‌افزایی طرح در نزد همه کارکنان را نیز توسعه دهند.

شیرکوند، برقراری ارتباط و تعامل سازنده با انجمن‌ها، کانون، تشکیلات بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، کارگاه‌های بزرگ را گام بعدی این طرح دانست و خاطر نشان کرد: طرح 3070 نقش تعیین‌کننده‌ای در اهداف سازمانی دارد که بستر لازم آن ، به‌صورت آموزش مجازی برای مخاطبان سازمان  تامین اجتماعی فراهم شده است .

در این جلسه،کارگروه طرح 3070 با حضور کارکنان حوزه‌های مختلف تامین اجتماعی استان بوشهر تشکیل و مقرر شد، به‌منظور آگاه سازی در تمامی شعب تامین اجتماعی استان، میز خدمت غیرحضوری فعالیت خود را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار