مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از بومی‌سازی ۹۰ درصد کالا‌های مورد استفاده در این مجموعه عظیم گازی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 29 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ احمد باهوش در آیین تجلیل از متخصصان و مهندسان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هم‌اکنون ۹۰ درصد کالا‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه ساخت و تأمین تجهیزات مهم و کلیدی بومی‌سازی شده و این موضوع، نشان از عزم راسخ و استوار کارکنان، متخصصان و مهندسان این مجموعه راهبردی کشور دارد.

وی به موفقیت‌های ارزشمند این مجتمع در حوزه ساخت بار اول اشاره و بیان کرد: در حوزه ساخت بار اول بیش از ۱۹ طرح جاری داریم که همگی در حوزه راهبردی ساخت بار اول هستند و از این تعداد، ۶ طرح در حوزه هوشمندسازی، پنج پروژه در حوزه تجهیزات دوار فوق حساس و پنج طرح دیگر نیز در حوزه فرآیندی هستند.

باهوش ادامه داد: ساخت دستگاه کلدباکس، یکی از کالا‌های بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون به‌دست متخصصان و جوانان ایرانی با موفقیت به مراحل پایانی ساخت نزدیک شده و امید داریم در نیمه اول سال آینده (۱۴۰۳) در مجتمع نصب و راه‌اندازی شود.

وی گفت: امروز می‌توانیم با افتخار بگوییم که با همت والای متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، حوزه اقلام عمومی به صورت ۱۰۰ درصدی بومی‌سازی شده است.

باهوش یادآور شد: در حوزه تجهیزات ثابت پالایشگاه‌های پارس جنوبی نیز به ۹۰ درصد بومی‌سازی و ساخت داخل رسیده‌ایم و مهندسان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر این مجموعه در آینده نزدیک افتخارات ارزشمند دیگری را به ثبت خواهند رساند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار