فرماندار تنگستان گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان برای گسترش روحیه ناامیدی در میان مردم، لازم است به تولید برنامه‌های امیدبخش در صداوسیمای استان بیشتر توجه شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 11 April 2022

به گزارش تابناک بوشهر، احمد لطفی در نشست با سرپرست و معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر با موضوع بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های رسانه‌ای شهرستان تنگستان بیان کرد: پیشینه فرهنگی شهرستان تنگستان به‌ویژه فرهنگ مقاومت و ظرفیت‌های مختلف این شهرستان از جمله گردشگری باید از طریق برنامه‌‎های صداوسیما به مردم استان و کشور معرفی شود.

وی افزود: صداوسیما باید در راستای گام دوم انقلاب، برنامه‌هایی را تولید کند که باعث شود مردم بیشتر در میدان حضور داشته باشند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمنان برای گسترش روحیه ناامیدی در میان مردم، لازم است به تولید برنامه‌های امیدبخش در صداوسیما بیشتر توجه شود.

وی عنوان کرد: جمع‌آوری اطلاعات نخبگان و ظرفیت‌های گوناگون شهرستان‌ها، پررنگ شدن سهم شهرستان‌ها در تولیدات و برپایی کرسی آزاداندیشی و نقد از جمله مواردی است که صداوسیمای استانی باید آن‌ها را بیش از گذشته مد نظر قرار دهد.

لطفی، آمادگی خود و دیگر مسئولان شهرستان تنگستان را برای همکاری با صداوسیما به منظور تولید آثار مختلف اعلام کرد.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه اهرم نیز گفت: پیشینه فرهنگی شهرستان تنگستان به‌ویژه فرهنگ مقاومت و ظرفیت‌های مختلف این شهرستان از جمله گردشگری باید از طریق برنامه‌‎های صداوسیما به مردم استان و کشور معرفی شود.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر هم گفت: با تشکیل جلسات هیات اندیشه‌ورز از ظرفیت‌های نخبگان مناطق مختلف استان برای بهبود فعالیت‌های این مرکز بهره خواهیم برد.

مهدی حیدری افزود: در نظر داریم که برنامه شونشینی به شهرستان‌های استان سفر کند و از آنجا به طور زنده پخش شود.

وی، تولید مستند‌های فاخر برای معرفی ظرفیت‌های استان، برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع روستا برای شناساندن توانمندی روستا‌های استان و برنامه خط آزاد برای پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان استان را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که صداوسیمای مرکز بوشهر در دستور کار دارد.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون شهرستان تنگستان، حمایت بیشتر مسئولان این شهرستان را برای معرفی این ظرفیت‌ها خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار