مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:

همکاری ۲۵ مبلغ در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت در امامزادگان استان

به گزارش خبرنگار تابناک ، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (2 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت محسوب می شوند.
کد خبر: ۹۸۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 24 July 2021

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه 25 مبلغ در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همکاری دارند، افزود: از این تعداد 9 نفر غیر بومی و اعزامی از قم هستند و در بقاع متبرکه استان مستقر شده اند.
وی در ادامه بیان کرد: تبیین دقیق مسأله امامت و ولایت و ولایت امری حضرت علی (ع) همچنین بیان مهم ترین مسائل روز جامعه از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان اعزامی طی دهه امامت و ولایت است.
حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه مبلغان تا 16 مردادماه در 25 بقعه متبرکه استان حضور خواهند داشت، گفت: این ایامی که در پیش داریم فرصت مغتنمی برای تبیین مسأله امامت و ولایت در جامعه اسلامی است و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ غدیر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مهم ترین دلایل مشکلات جامعه اسلامی فاصله گرفتن از آموزه های غدیر است قطعا غدیر راه صحیح زندگی و رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی را به ما نشان خواهد داد.
وی در پایان عنوان کرد: در دهه امامت و ولایت سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مبلغ غیر بومی در خراسان جنوبی حضور پیدا نکرد و به صورت مجازی برنامه های بقاع متبرکه برگزار شد و امسال تصمیم گرفته شد تا مبلغان غیر بومی در بقاع متبرکه استان حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار