وضعیت نامناسب خوابگاه های ورزشی استان

کد خبر: ۹۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 12 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کنونی خوابگاه‌های ورزشی استان گلایه کرد و گفت: وضعیت نامناسب خوابگاه‌های ورزشی مانع پیشرفت ورزش استان است.

رحمان همت‌پور از وضعیت خوابگاه‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد و گفت: وضعیت کنونی خوابگاه‌های ورزشی زیبنده استان نیست که باید چاره‌ای در این خصوص اندیشیده شود و از این وضعیت خارج شویم.

رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ظرفیت ورزشکاران هم‌استانی در بخش‌های مختلف بی‌نظیر است، گفت: توجه و حمایت از هیئت‌های ورزشی تمایل ورزشکاران برای ماندگاری و پیشرفت روزافزون بیشتر می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب خوابگاه‌های ورزشی و بی‌توجهی نسبت به این موضوع اذعان کرد: وضعیت کنونی خوابگاه‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد مانع بزرگی برای ورزش استان بوده که انتظار می‌رود چاره‌ای اندیشیده شود.

وی بر لزوم بازنگری وضعیت خوابگاه‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: به منظور برگزاری مسابقات ملی در هر رشته‌ای نیازمند خوابگاه هستیم که وضعیت کنونی برای حضور تیم‌های ملی به استان مناسب نبوده و به ورزش استان لطمه وارد می‌کند.

همت‌پور با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در رشته‌های مختلف تصریح کرد: برای توسعه ورزش استان در برگزاری مسابقات دوستانه بین تیم‌های دیگر استان‌ها و مسابقات ملی نیازمند خوابگاه‌های مجهز ورزشی هستیم که متاسفانه تاکنون از داشتن خوابگاه مطلوب بی‌بهره هستیم.

رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان ارشد استانی و متولیان امر ورزش خواست تا توجه بیشتری نسبت به خوابگاه‌های ورزشی استان داشته باشند.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود اعتبارات حوزه ورزش را بسیار کم دانست و گفت: با توجه به پتانسیل‌های بالای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم که انتظار می‌رود بر اساس مصوبه‌ای ادارات را در اختصاص دادن اعتباراتی به ورزش دخالت دهند تا شاهد توسعه و ارتقاء روزافزون ورزش استان باشیم.

همت‌پور با بیان اینکه برخی ادارات هزینه‌هایی در حوزه ورزش می‌کنند ولی متاسفانه همسو نیست، اذعان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌هایی که اعتباراتی در بخش ورزش هزینه می‌کنند همسو با سیاست‌های ورزش و جوانان باشد و هر دستگاهی به صورت سلیقه‌ای در این خصوص عمل نکند.

رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور توسعه و ارتقاء ورزش استان باید با تصویب مصوبه‌ای و با همکاری ادارات و نهادها، اعتباراتی به صورت مشخص و ساماندهی شده صرف ورزش شود./فارس

.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار