در گفتگوی مدیر کل نوسازی با تابناک مطرح شد

در خصوص تامین تجهیزات هیچ کمبودی نداریم ، پاسخگوی همه درخواست های مدارس هستیم / حسینی نیک : مجتمع های بزرگ مقیاس برای رفع معظل شهرستان بویراحمد در دستور کار است ، آموزش و پرورش همکاری کند + فیلم

کهگیلویه و بویراحمد - «تابناک» - مدیر کل نوسازی از آمادگی برای رفع نیازهای آموزشی ، کمک آموزشی و تجهیز مدارس خبر داد و خواستار همکاری مدیران مدارس و مناطق دچار این زمینه شد .
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ 21 September 2024

در خصوص تامین تجهیزات هیچ کمبودی نداریم ، پاسخگوی همه درخواست های مدارس هستیم / حسینی نیک : مجتمع های بزرگ مقیاس برای رفع معظل شهرستان بویراحمد در دستور کار است ، آموزش و پرورش همکاری کند + فیلم

 

سید رضا حسینی نیک در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: برای تجهیز مدارس استان در بخش‌های آموزشی، کمک آموزشی، خوابگاهی و هنرستانی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال خرید تجهیزات داشته ایم.

حسینی نیک افزود: علی رغم اینکه بسیاری از استان‌ها هنوز موفق به خرید تجهیزات نشده اند، اما ما علاوه بر خرید، از کارخانه‌ها این اقلام را تحویل گرفته و پس از ورود به انبار، به میزان اعلام نیاز مناطق با توجه به درخواست آموزش و پرورش، توزیع کردیم .

وی ضمن بیان روند بررسی نیاز مدارس گفت: درخواست مدارس به آموزش و پرورش مناطق، پس از آن این درخواست‌ها به اداره کل و نهایتا به اداره کل نوسازی ارسال شده که ما هم پس از خرید با اولویت تجهیز مدارس نوساز اقدام به خرید و توزیع این اقلام نمودیم.

حسینی نیک در خصوص تجهیز مدارس قدیمی ساز هم توضیح داد: ما اطلاع دقیقی از وضعیت اینگونه مدارس نداریم و بنابر اطلاعات و درخواست‌هایی که آموزش و پرورش ارسال کرده است، تجهیزات تحویل داده ایم ضمن اینکه تلاش کردیم، تعدادی تجهیزات معمول نیاز مدارس در اختیار مناطق قرار دهیم که اگر به صورت فوری نیاز بود، دست آموزش و پرورش مناطق برای رفع نیاز‌ها باز باشد و دغدغه‌ای برای آن‌ها وجود نداشته باشد.

بهره برداری از ۵۲ پروژه در راستای پروژه مهر 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت فضای آموزشی با توجه به کمبود‌هایی که در برخی مناطق خصوص شهرستان بویراحمد اعلام می‌شود گفت: در راستای پروژه مهر ۵۲ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تکمیل و تجهیز و تحویل آموزش و پرورش شد.

حسینی نیک خطاب به مدیران مدارس و مناطق گفت: علی رغم تامین همه نیاز‌های اعلامی تجهیزات، اما اکنون هم اعلام می‌کنیم که هر مدرسه‌ای نیازمندی دارد در همین هفته اعلام کند تا به فوریت نسبت به رفع این نیاز‌ها اقدام کنیم.

دو نکته مهم در شروع فصل سرد
این مسئول در ادامه به شروع فصل سرما اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس به دو موضوع مهم توجه داشته باشند اول اینکه مدارس سیستم گرمایشی را کنترل و بررسی کنند و از هم اکنون مشکلات احتمالی را اعلام کنند چرا که ما آمادگی کامل برای خرید و تعمیر این سیستم‌ها را از هم اکنون داریم و تاکید داریم که کنترل سیستم گرمایشی به ماه‌های بعد موکول نشود.

حسینی نیک موضوع دوم را بحث ایزوگام مدارس بیان کرد و گفت: در ماه‌های آینده در صورت وجود نقص و مشکل در سقف مدارس، رفع مشکلات با توجه به شروع بارندگی‌ها بسیار سخت و بعضا غیر ممکن است بنابراین در این زمینه هم ما کاملا آمادگی رفع مشکلات مدارس در همین  فرصت مانده تا شروع بارش ها را داریم.

فیلم / فضا‌های بزرگ مقیاس در دستور کار قرار دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار