دانشگاه علوم پزشکی در مورد مارگون سریعا اقدام کند

کد خبر: ۸۲۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 08 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: دانشگاه علوم پزشکی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تامین ماسک و سایر مواد مورد نیاز بهداشتی و ضد عفونی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح مارگون اقدام کنند.
 
امام جمعه مارگون اظهار داشت: تمامی مراکز گردشگری، موزه‌ ها، زیارتگاه‌ ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می شوند، تا اطلاع ثانوی در سطح مارگون تعطیل خواهند بود.
 
خواجه پور یادآور شد: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جهت رعایت حال مردم و اهمیت به سلامتی آنها، نماز جمعه را از زمان بروز این بیماری برگزار نکردند .
 
وی با بیان اینکه سلامتی و آرامش مردم یکی از دغدغه های مهم ائمه جمعه است، اضافه کرد: ائمه جمعه برای حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی نماز جمعه را که اهمیت آن در قرآن به صراحت اشاره شده و سوره جمعه در جهت اهمیت بسیار بالای نماز جمعه بر پیامبر گرامی اسلام نازل شده، برگزار نکردند .
 
امام جمعه مارگون از همه مسافران و گردشگران به جهت کنسل شدن سفرشان به این منطقه با نهایت احترام پوزش طلبید و گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم با مدد الهی و رعایت توصیه ها و نکات بهداشتی، کرونا را شکست دهیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار