جوانان ظرفیت بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیشِ روی کشور هستند

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان، وجود جوانان را ظرفیتی بزرگ در مقابله با چالش‌های پیش روی کشور دانست.
کد خبر: ۷۴۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 12 May 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار کرمانشاه گفت : جوانان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیش روی کشور هستند و باید با تدوین یک برنامه مدون از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم.

 رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو چالش جدی کشور مطرح نمودند. ایشان به درستی، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با این دو چالش معرفی کرده‌اند.

 رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند و در راستای تحقق این مهم باید زمینه و بستر آشنایی جوانان با حوزه تولید فراهم شود تا آن ها از نزدیک با واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه فعالیت مرزهای تجاری و بازرگانی آشنا شوند.

 یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف ایجاد اشتغال برای جوانان است و همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند.

 فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ترمیم آسیب های روحی و روانی ناشی از زلزله بسیار قابل تقدیر است و در زلزله های گذشته کمتر به این بعد توجه شده است.

 مدیریت ارشد استان از سازمان های مردم نهادی که به رونق تولید کمک کنند؛ حمایت می کند و زمینه مشارکت آن ها در طرح های بزرگی مانند طرح گرمسیری را فراهم می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار