نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛

تشکیل هسته 5 نفره جهت کنترل و تامین مایحتاج مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی استانی کم جمعیت است و مدیران مجربی دارد که برای هر مشکلی باید راهکار مناسب ارائه شود و آنچه قابل اجرا است با ضمانت اجرایی مصوب شود. 
کد خبر: ۷۱۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین عناصر اصلی موثر دیگر و افرادی که پیشنهاد دارند یا سایر کسانیکه ممکن است بعدا پیشنهاداتی داشته باشند، بتوانند به آنان مراجعه کنند. 

وی گفت: با توجه به اینکه همه می گوییم جنگ اقتصادی است، آمادگی ما برای جنگ چیست؟ گزارش دادند که برنج، گوشت و کالاهای دیگری تاکنون توزیع شده در حالی که زمان جنگ اینگونه توزیع نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بالاخره اگر این جنگ است و اگر آینده ای دارید باید بجنگید تا پیروزی، باید سامانه ای ایجاد کنید، توزیع می خواهد باشد باید توزیع عادلانه باشد، کیفیت توزیع باید به اطلاع مردم برسد و کیفیت توزیع به گونه ای باشد که هرکس به سهمی برسد.

وی با بیان اینکه مردم منتظر تصمیم صحیح مسئولان هستند گفت: اینکه بنشینیم و جلسه ای برگزار کنیم مشکلی از مردم حل نمی شود، بلکه باید آثار جلسات در جامعه و بین مردم احساس شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی کم جمعیت است و مدیران مجربی دارد که برای هر مشکلی باید راهکار مناسب ارائه شود و آنچه قابل اجرا است با ضمانت اجرایی مصوب شود. 

وی گفت: امروز ما یک جامعه باتجربه هستیم و اگر به این راحتی فریب دشمن را بخوریم که نه به نفع دنیا و نه به نفع آخرت ماست. 

امام جمعه بیرجند افزود: مشکلات اقتصادی کشور دلایل مختلف داشته که بخشی مربوط به خارج از مرز و بخشی مربوط به ندانم کاری های داخلی است و بعضی از مشکلات مربوط به جنگ های روانی است که عطش خرید را در جامعه اضافه می کند.

وی بیان کرد: تریبون ها باید به جنگ های روانی دشمنان توجه داشته باشند، اما هنگامی عطش مردم فرو می نشیند که بدانند مسئولان در یک ساز و کار منظم نسبت به وضع موجود و آینده به گونه ای کار می کنند که افق روشنی برای مردم دیده باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر همین سیاه نمایی ها باشد، توصیه ها و نصیحت ها راه به جایی نمی برد و توصیه ها وقتی تاثیر دارد که تمام ساز و کارها به صورت علمی و عملی تنظیم شده و همراه با اقدام جهادی مسئولان باشد.

وی افزود: باید از فرصت های موجود از جمله واردات دام از شرق و همچنین پایین آمدن نرخ پول با اینکه موضوع نامطلوبی است، استفاده کنیم اما شرط این است که کارها کارشناسی شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار