توزیع اعتبارات تملک دارائی وسرمایه ای کهگیلویه

کد خبر: ۵۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 06 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدوبه نقل از فارس ، عصر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دبیر کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای توزیع شد.

علی پوزش، در این نشست با اشاره به تاخیر در برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان این وقفه را به احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ربط داد و اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی این سازمان امسال توزیع و ابلاغ اعتبارات که سال‌های گذشته در استان انجام می‌شد امسال در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: 73 میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای در سرفصل‌های مختلف بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه اعتبارات تملک دارایی استان در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال این اعتبارات به 139 میلیارد تومان رسیده که با کاهش هشت درصدی همراه بوده است.

پوزش افزود: به تبع این کاهش در اعتبارات استانی اعتبارات هر کدام از دستگاه‌ها و نهادها نیز کاهش خواهد یافت.

پوزش با اشاره به میزان اعتبارات ماده 180 در استان تصریح کرد: 148 میلیارد تومان از محل ماده 180 به استان اختصاص داده شده است که 40 درصد این اعتبارات برای پروژه‌های ملی و 60 درصد به صورت استانی توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار