طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 27 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،داریوش جودکی، اظهار داشت: طی ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی برای جلوگیری از تخلفات واحد‌های صنفی و خدماتی همچونسنوات گذشته، طرح نظارتی ویژه نوروز در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح از ۱۵ اسفند‌ماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده در استان به اجرا درمی‌آید، گفت: کنترل بازار عید، تامین مایحتاج

مردم در صبح و بعدازظهر از اهداف موردنظر بازرسان این سازمان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی است تا بر ارائه کالا وخدمات از لحاظ مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی، وضعیت بهداشت و درمان و مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی کنند.

وی با اشاره به نظارت شدید بر واحد‌های صنفی، شرینی‌پزی‌ها و قنادی‌ها، آجیل و خشکبار‌فروشی‌ها، ادامه داد: بازرسان بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی اعم از رستوران‌ها.سالن‌های غذاخوری شهری و جاده‌ای، میدان‌های میوه‌و تره‌بار، مراکز اقامتی، پایانه‌های مسافر‌بری و... در این ایام نظارت خواهند داشت.

جودکی در پایان، یادآور شد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن سه رقمی ۱۳۵ مربوط به تعزیرات حکومتی و شماره تلفن سه رقمی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز آمادهاخذ شکایات مردمی هستند و در صورت شکایت سریعا رسیدگی و نتیجه به شماره مورد نظر اعلام خواهد شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار