رضا رضایی :

٣١ تیرماه؛ آخرین مهلت دریافت گواهینامه پانزدهمین آزمون قرآن و عترت

آخرین مهلت دریافت الکترونیکی گواهینامه پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ٣١ تیرماه امسال اعلام شد.
کد خبر: ۴۵۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 11 July 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛معاون امور فرهنگی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: آخرین فرصت چاپ و دریافت الکترونیکی گواهینامه قبولی در آزمون، در دوبخش مؤسسات قرآنی و کارکنان دولت، از سایت www.fahmequran.ir پایان تیرماه سال جاری می باشد.

رضا رضایی همچنین گفت: آخرین مهلت اعلام کد پرسنلی توسط فرهنگیان محترمی که موفق به کسب قبولی شده اند، جهت ثبت در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و لحاظ آموزش ضمن خدمت پایان تیرماه سال جاری از طریق ارسال به سامانه پیامکی شماره ٥٠٠٠٥٨٨٨٥٨ می باشد.

وی اضافه کرد: آخرین مهلت اعلام شماره شبای حساب بانکی توسط برندگان این آزمون جهت واریز جوایز پایان تیرماه سال جاری می باشد.

رضایی یادآور شد: تعداد ١١ هزار و ١٢٨ نفر در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند که شامل حضور عموم مردم ، موسسات قرآنی در رشته های حفظ و مفاهیم قرآن کریم و همچنین حضور کارکنان دولت در بخش آزمون ضمن خدمت به سوی فهم قرآن می باشد.

معاون امور فرهنگی این اداره کل اظهار داشت: بعد از انجام قرعه کشی ١١ نفر از شرکت کنندگان از موسسات قرآنی و ٦٩ نفر از کارکنان دولت در بخش ضمن خدمت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و جوایز نقدی آنان اهداء شد.

شایان ذکر است؛ پانزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم آبان ماه سال ٩٥ برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار