نخستین همایش ملی فرصت‌های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی در بیرجند برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: نخستین همایش ملی فرصت های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی ۲۵ بهمن در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 09 July 2017
خلیل خلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نخستین همایش ملی فرصت‌های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی در شرق کشور 25 بهمن ماه در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش مذکور در محورهای علوم زراعی و باغبانی، گیاهپزشکی، دام، طیور و صنایع وابسته و مدیریت منابع آب و خاک برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: کارآفرینی، نوآوری و تغییر روش‌های آموزشی در بخش کشاورزی از موضوعات فراخوان ارسال مقاله همایش ملی فرصت‌های نوین تولید و اشتغال در بخش کشاورزی است.

خلیلی یادآور شد: نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید و اشتغال بخش کشاورزی، نقش فارغ التحصیلان در افزایش بهره‌وری و نقش صنایع غذایی و بسته بندی در تولید و اشتغال از دیگر موضوعات فراخوان ارسال مقاله به این همایش ملی است.

وی اظهار داشت: پذیرش مقاله در موضوعات بالا از پانزدهم تیرماه آغاز شده و تا 30 آبان ماه  ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: دبیرخانه همایش از طریق درگاه اینترنتی www.conf.birjand.ac.ir/nopea2018 پذیرای تحقیقات و مقالات صاحبنظران، پژوهشگران و دانشپژوهان از سراسر کشور است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار