محمد لقمان غفوری در گفتگو با تابناک:

بانک اطلاعاتی نخبگان و فعالان امر به معروف در سطح شهرستان روانسرتشکیل می شود

معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و ارگان ها ی شهرستان روانسر فعال می شود.
کد خبر: ۴۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 22 June 2017
محمد لقمان غفوری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه،  با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان و فعالان امر به معروف  در سطح شهرستان روانسر، اظهارداشت: در راستای گسترش فریضه ی امربه معروف ونهی از منکر در مدارس و دانشگاهها ، تشکل های طلایه داران در دانشگاهها و یاوران معروف در مدارس این شهرستان ایجاد می شود.

 وی  در ادامه به تشکیل ستاد امر به معروف در ادارات و ارگان هایی که بیش از 10نفر نفر پرسنل دارنداشاره کرد وگفت:  براساس مصوبه ستاد امربه معروف در این ادارات  شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود .

معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان روانسرتصریح کرد:  : در راستای تشکیل ستاد امربه معروف تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان و فعالان امر به معروف ، در جهت بهره گیری از ظرفیت رسانه های خبری و فضای مجازی  در دستورکار است
 
غفوری در ادامه گفت: برگزاری همایش های تربیتی در مدارس و دانشگاهها از جمله برنامه های معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این  شهرستان در سال جاری  است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار