آتش‌سوزی در ارتفاعات "بازی‌دراز" ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به مراتع استان وارد کرد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات بازی‌دراز از روز گذشته تا عصر دیروز در ۲۰ هکتار از مراتع استان ۲۰۰ میلیون ریال خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۴۳۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،مراد شیخ‌ویسی  از خسارت 200 ملیلیون ریالی به مراتع استان به موجب آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز خبر داد و اظهار داشت: این آتش‌سوزی به 20 هکتار از مراتع استان در محدوده ارتفاعات بازی‌دراز خسارت وارد کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه علی‌رغم صعب‌العبور بودن منطقه و خطر انفجار مین عملیات اطفا حریق از سوی نیروهای امدادی آغاز شد گفت: با وجود اینکه انفجار مین در منطقه رخ داد اما در این انفجار خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی تا ساعت 4 بامداد روز سه‌شنبه تحت کنترل قرار گرفت عنوان کرد: این آتش‌سوزی تا ساعت 10 صبح روز گذشته همچنان ادامه داشت و با تلاش نیروهای امدادی، مردم، هلال‌احمر و سازمان‌های مردم‌نهاد این آتش‌سوزی که در چند مرحله شعله‌ور و در عصر دیروز مهار شد.

شیخ‌ویسی با بیان اینکه وقوع آتش‌سوزی‌ها در فصل گرم سال شایع است، افزود: در این فصل از سال تنها با همکاری و توجه ویژه مردم نسبت به حفاظت از طبیعت می‌توان از وقوع آتش‌سوزی جلوگیری کرد زیرا عامل مهم آتش‌سوزی‌ها انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار