سید فرزاد افضلی در گفتگو با تابناک:

راه اندازی اداره شیلات شهرستان ها، منجر به افزایش تولید آبزیان در سطح استان می شود

رئیس کل اداره شیلات استان کرمانشاه گفت: امیدواریم در سال جاری با همت مسئولان ذیربط اداره ی شیلات شهرستان ها نیز راه اندازی شود تا توسعه و ساماندهی فعالیت های پرورش آبزیان دراستان عملا ارتقا یابد و منجر به افزایش و‌ توسعه پایدار شود.
کد خبر: ۴۲۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 14 May 2017
سید فرزاد افضلی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: از بین استخدام شدگان  سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری نیز، چهار نفر از از آنان که گرایش شیلات دارندباهمکاری سازمان جهاد کشاورزی استان به اداره کل شیلات استان انتقال دهند.

وی خاطر نشان کرد: درسال ۹۵ در بین استخدامی سازمان جهاد کشاورزی استان  برای کارشناسان ناظربخش کشاورزی، دو نفر از کارشناسان دارای مدرک تحصیلی شیلات در اداره کل شیلات استان جذب و انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه دربرخی از شهرستان ها کمبود نیروی متخصص در زمینه ی شیلات داریم، افزود: امید است که با همکاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و انتقال این کارشناسان به اداره کل شیلات این کمبود جبران شود، 


افضلی خاطر نشان کرد: اداره ی شیلات سه سال است که مستقل از  سازمان جهاد کشاورزی، فعالیت می کند، ما به حضور کارشناسان شیلات در برخی از شهرستان ها( گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، دالاهو )، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیاز داریم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار