وزیر بهداشت:

داشتن بیمارستان حق مردم روانسر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روانسر به دلیل افزایش جمعیت و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی به بیمارستان نیاز ضروری دارد و احداث بیمارستان حق این مردم است.
کد خبر: ۴۰۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 13 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر حسن قاصی زاده هاشمی روز پنجشنبه در جمع مردم و مسئولان شهرستان روانسر افزود: در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان کارهای بسیار خوبی انجام شده اما متاسفم از اینکه روانسر نتوانسته است شهد و شیرینی طرح تحول سلامت را بچشد.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اعتبارات را در بیمارستان ها هزینه کرده ایم اما وقتی این شهرستان بیمارستان ندارد بخش عمده ای از خدمات طرح تحول سلامت در این شهرستانبروز و ظهور نداشته است.

وزیر بهداشت ادامه داد: امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر عملیات اجرایی بیمارستان روانسر را شروع کنیم که در این راستا به مجوزهای قانونی و مجوزهای مجلس نیاز دارد و ظاهرا بیمارستان روانسر در ردیف های بودجه لحاظ شده و سعی می کنیم هر چه زودتر کار را شروع کنیم.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: مردم شهرستان روانسر مردمی شریف و رئوف هستند که اقدام انسان دوستانه آنها برای نجات جان یک نفر مایه قدردانی و افتخار است.

وی گفت: مردم باید به بهداشت و سلامت خود بیش از گذشته توجه کنند تا به پزشک و بیمارستان نیازی نداشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: هر چه به خوراک و رفتار شخصی توجه داشته باشیم کمتر بیمار خواهیم شد و با شکر و نمک کمتر، تحرک بیشتر و عدم استعمال دخانیات سلامتی خود را تضمین کرده ایم.

قاضی زاده هاشمی افزود: دولت تدبیر و امید با تکیه بر عقلانیت و تدبیر و خرد جمعی خدمات بسیار زیادی را در حوزه های مختلف داشته و کارهای بسیار خوبی در سطح کشور انجام شده است شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه به منظور افتتاح 10 طرح بهداشتی و درمانی و بازدید از شهرستان های استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار