انجام بیش از 96 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی طی سال گذشته در کرمانشاه

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از بازرسی بهداشتی بیش از 96 هزار مرکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 10 April 2017
به گزارش خبرگرازی تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر علیرضا امیری معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: طی سال گذشته 96 هزار و 81 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در استان انجام شده است. 

وی تعداد موارد غیربهداشتی مشاهده شده در این بازدید ها را 5 هزار و 845 مورد عنوان کرد و گفت: 101 و 618 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم ضبط و امحا گردیده است.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته 172 مورد به مراجع قضایی معرفی که از این تعداد 150 مرکز متخلف پلمب شده اند.

دکتر امیری با اشاره به انجام یک هزار و 924 مورد نمونه برداری در ضمن بازدیدهای انجام شده، خاطرنشان کرد: بر روی نمونه های مذکور 8 هزار و 505 مورد آزمایش انجام شده است. 
وی همچنین یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 موارد تخلف، نظرات و پیشنهادات خود را با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار