نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛

تنها راه برون رفت از معضل بیکاری تزریق سرمایه است/عدم توجه مسئولین به استان کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تزریق سرمایه تنها راه برون رفت استان از معضل بیکاری است، گفت: باید بخش خصوصی در استان کرمانشاه فعال شود و دولت اقتصاد را به دست مردم بسپارد.
کد خبر: ۳۷۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 02 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از شبستان،عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بیکاری نیازمند عزم جدی است گفت: معضل بیکاری به اندازه ایی بزرگ است که نیازمند عزم تمام مسئولین و مردم است.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند معضل بیکاری را رفع کند، افزود: مردم باید این موضوع را درک کنند که دستگاه‌های اجرایی و دولتی ظرفیت محدودی برای استخدام دارند و نمی‌توانند سالانه بیشتر از تعداد محدودی استخدام کنند.

مصری، با تاکید بر اینکه تزریق سرمایه تنها راه برون رفت استان از معضل بیکاری است، اظهار کرد: باید بخش خصوصی در استان کرمانشاه فعال شود و دولت اقتصاد را به دست مردم بسپارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: زمانی که دولت از صنعت و تجارت حمایت کند اشتغال‌زایی چشمگیری در سطح استان شاهد خواهیم بود و میزان تولیدات نیز افزایش خواهد یافت و حتی شاهد رونق صادرات نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری آسیب های اجتماعی زیادی همچون اعتیاد و طلاق را به همراه دارد، تصریح کرد: دولت باید برای رفع معضل بیکاری تلاش بیشتری کند و رفع این مشکل را در دستورکار خود قرار دهد و رفع آن را در اولویت قرار دهد.

مصری، با بیان اینکه استان کرمانشاه یک استان محروم است، تاکید کرد: متاسفانه مسئولین به استان کرمانشاه که در زمان جنگ با ایثار خون فرزندان خود از انقلاب حمایت و محافظت کرده است به گونه که شایسته این استان است توجه نمی‌کنند.

وی بیان کرد: مردم کرمانشاه بارها وفاداری خود را به انقلاب و اسلام ثابت کرده اند و به جهانیان نشان داده اند که هیچ مسئله ایی باعث تفرقه میان آن ها نمی شود و همیشه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستند و با جان و دل فرمایشات گوهربار پدر انقلاب و امت اسلامی را می پذیرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در پایان یادآور شد: دولت باید برای رفع مشکلات استان کرمانشاه چاره ای جدی بیاندیشد تا دیگر شاهد شرمندگی پدری در مقابل خانواده اش نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار