استاندار خراسان جنوبی :

ضعف احزاب را رسانه ها به دوش می کشند/ خبرنگاران به موقع هشدار دهند تا معایب برطرف شود

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید به موقع هشدار دهند تا معایب برطرف شود، گفت: در کشور ما احزاب ضعیف هستند و به صورت فصلی در ایام انتخابات فعال می شوند که ضعف آنها بر دوش رسانه هاست.
کد خبر: ۳۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 January 2017
سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی، احمد محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، لر مدیرعامل خانه مطبوعات و حسین پور مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی امروز (۲۷ دی) از خبرگزاری شبستان نمایندگی خراسان جنوبی بازدید کردند.
سیدعلی اکبر پرویزی در این بازدید گفت: امیدوارم که حوزه خبری روز به روز توسعه یابد و برخی نواقص که خبرگزاری ها و رسانه ها دارند، اصلاح و جبران شود.
وی افزود: هر اندازه حوزه های اطلاع رسانی صادقانه و شفاف تر شوند، مسئولان به ایرادات و مردم به حقوق خود بیشتر آگاه و آشنا می شوند و این رویه به حل مشکلات کمک می کند.
مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشور ما احزاب ضعیف هستند و به صورت فصلی در ایام انتخابات فعال می شوند که این موضوع موثر نیست، گفت: شکل نگرفتن احزاب قوی، دلایل متعددی دارد، تا احزاب قوی نباشند وظیفه آنان را رسانه ها باید به دوش می کشند. وی توضیح داد: اگر احزاب قوی باشند، ایده و برنامه می دهند و از حاکمیت نقد و انتقاد می کنند که این موضوع بسیاری از مشکلات را حل می کند.
پرویزی وظیفه رسانه ها را سنگین دانست و گفت: افرادی که درگیر کارها هستند، بسیاری از معایب کار را نمی بینند اما مجموعه رسانه ها می توانند به خوبی این مشکلات را دنبال کنند و به موقع هشدار داده تا معایب برطرف شود.
وی تکرار اشتباهات را برای نظام اداری مضر دانست و افزود: باید تلاش شود که رسانه ها انگیزه های مدیران و پیگیری آنها برای خدمت رسانی به مردم را بیشتر کنند.
پنجمین استاندار جنوبی اظهار داشت: اگر مسئولی کار خود را به درستی انجام دهد و در کنار آن یک یا دو خطا داشته باشد، مردم به راحتی آن را می پذیرند اما اشکال جایی است که کاری انجام نشود و اشتباه نیز از سوی مسئولی سر بزند.
وی با تاکید بر تقویت فضای رسانه ای استان گفت: اگر بتوانیم نظر مدیران را به سمت رسانه ها جلب کنیم اتفاق مهمی است که در این صورت کمبودهای مالی خیلی مهم نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار