دکتر محمد فرامرز :

دومین جلسه کمیته مدیریت حوزه آبخیز شهرستان شیروان تشکیل شد

کارشناس مسئول هماهنگی پروژه بین المللی منارید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت : انسجام امری مهم در پروژه بین المللی منارید می باشد و در این پروژه دستگاه ها بدون بخشی نگری و با انسجام سازمانی و مشارکت مردمی می توانند به حل مشکلات بپردازد.
کد خبر: ۳۴۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 26 December 2016
دکتر محمد فرامرز اقدامات مهم در زمینه انسجام سازمانی را تشکیل یک جلسه کمیته مدیریت حوزه آبخیز،تشکیل جلسات برون سازمانی معرفی و ارائه عملکرد منارید خراسان شمالی به منظور شناخت بیشتر پروژه و همکاری بیشتر با سایر نهادهای اجرایی،ملاقات مدیر اجرایی ملی پروژه و معاون نماینده مقیم سازمان ملل در ایران با استاندار خراسان شمالی،برنامه های مشترک با سازمان جهاد کشاورزی استان بر اساس اولویت های محلی در پایلوت های پروژه از طریق دفتر استانی پروژه عنوان کرد . وی گفت : گروه برنامه و توسعه روستای سرداب ،قلهک ، تفتازان در سال جاری تشکیل شده است که اندوخته صندوق به ترتیب 40،30و 20 میلیون ریال است .
دکتر فرامرز اولویت اول مشکلات روستاهای پایلوت را آموزش و بیکاری دانست و اظهار داشت : در طول سال جاری در روستاهای قلهک ،تفتازان ،و سرداب در مجموع 3330 نفر ساعت دوره با عنوان شناسایی گیاهان دارویی ، پرواربندی و اصلاح نژاد دام، کشت گل محمدی،زعفران برگزار شد.
معاون فرماندار شهرستان شیروان نز در این جلسه گفت :پروژه بین المللی منارید در جهت تقویت و انسجام مدیریت و در راستای اقتصاد مقاومتی است .
مهندس صمد ایزانلو گفت : انسجام بین بخشی و درون و برون بخشی نقش موثری در اشتغالزایی دارد . دومین جلسه کمیته مدیریت حوزه آبخیز شهرستان شیروان به ریاست معاون فرماندار شهرستان شیروان و با حضور مدیر هماهنگی پروژه منارید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی، ، روسای ادارت مرتبط شهرستان شیروان و تیم دبیرخانه استانی منارید خراسان شمالی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان شیروان تشکیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار