به‌مناسبت دهه مبارک فجر

جشنواره نمایش طنز کوتاه در سنقر برگزار می‌شود

جشنواره نمایش طنز کوتاه به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همکاری نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 24 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  جشنواره طنز کوتاه با عنوان نمایش طنز کوتاه به‌همت نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.

این جشنواره فرهنگی و هنری به‌مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنری خویش را به دفتر انجمن نمایش شهرستان سنقروکلیایی تحویل بدهند.

دفتر انجمن نمایش شهرستان سنقروکلیایی واقع در شهرک شهرداری این شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ دهم دی ماه سال‌جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان و هنرمندان برای شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری نمایش طنز کوتاه می‌توانند سه نسخه از نمایش‌نامه خویش را ارائه کرده و برای شرکت در رقابت تعیین نفرات برتر در جشنواره یاد شده حضور پیدا کنند که در پایان جوایزی به نفرات برتر جوایز تعلق می‌گیرد.

کمک به شکوفایی و کشف استعدادهای هنری هنرمندان و جوانان شهرستان سنقروکلیایی، تولید آثار فاخر، جبران کاستی‌های فنی و ابزار و امکانات، آموزش اصول و شیوه‌های نوین هنری به هنرمندان و ایجاد انسجام برای ارتباط هنرمندان با یکدیگر از جمله اهداف جشنواره مذکور بیان شده است.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ پرسش‌های خویش می‌توانند با شماره تلفن 48429529 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار