نماینده مردم پلدختر در مجلس:

تکمیل طرح انتقال آب آشامیدنی پلدختر تا قبل از بارندگی ها ضروری است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع و تکمیل عملیات اجرایی طرح بازسازی انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر تا قبل از آغاز بارندگی ها و سیلاب های احتمالی ضروری است.
کد خبر: ۳۰۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 09 October 2016
سید حمیدرضا کاظمی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح بازسازی انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر افزود: خط انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر در اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع سیل تخریب شد و تا مدتی شهروندان با قطعی آب آشامیدنی مواجه بودند.
 
وی گفت: برای رفع این مشکل در نقطه مورد نظر و جلوگیری از قطعی مجدد نیاز است تکمیل طرح انتقال آب آشامیدنی پلدختر قبل از شروع بارندگی ها تسریع یابد.
وی افزود: پس از پیگیری های انجام شده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان از این طرح بازدید کرد و 15 میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص داد.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیمانکار طرح انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر کار خود را به طور جدی و با کیفیت مناسب آغاز کرده است.
وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 30 درصد اعلام کرد و افزود: باید در عملیات اجرایی این طرح تسریع شود تا از ایجاد اختلال در روند اجرای طرح در سیلاب های احتمالی جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار