پاسخ ماجراجویی‌های دشمن را می‌دهیم

لرستان-«تابناک»- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان قصد ماجراجویی دارند و این اقدام آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و پاسخ این ماجرا جویی‌ها را خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ 22 September 2024

به گزارش «تابناک لرستان»، محسن رضایی در نشست هم‌اندیشی جهاد گران عرصه تولید و دفاع از ارزش‌های انقلاب در سالن اجلاس شهدای جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا شروع جنگ تحمیلی بیش از هزاران نقطه و پاسگاه مرزی را مورد هدف قرار دادند اظهار کرد: سرانجام این حمله‌ها به جنگ هشت ساله ختم شد و اکنون دشمنان قصد دارند با تبلیغات رسانه‌ای مردم را از انقلاب جدا کنند و آرمان‌های انقلاب را به دست فراموشی بسپارند. 

وی با تاکید بر اینکه آگاه سازی جامعه ضروری است افزود: ما نمی‌خواستیم جنگ آغاز شود، اما آن‌ها مهمان ما را در تهران به شهادت رساندند که این اقدام مذبوحانه پاسخ داده خواهد شد. 

رضایی با اشاره به در کمین بودن برای پاسخ به موقع عنوان کرد: اکنون این جنگ به لبنان کشیده شده است و هر اقدامی برای ورود ایران به جنگ انجام می‌دهند تا سیاست نظام اسلامی برای عدم مشارکت در جنگ را بر هم بزنند. 

رضایی با بیان اینکه شرایط امروز بسیار مهم است، افزود: دنیا بداند که ما خواهان جنگ نیستیم و به دنبال جنگ طلبی نخواهیم بود، اما آنان به دنبال ماجراجویی هستند که حزب‌الله لبنان پاسخ‌هایی داده است و در روز‌های آینده هم ادامه خواهد داد. 

وی با بیان اینکه دشمنان در سال‌های اخیر محاصره اقتصادی ایران را به راه انداختند عنوان کرد: در این راه با مقاومت مردم روبرو و شکست مواجه شدند و اکنون می‌خواهند از طریق نظامی ایران را به وادار به عقب‌نشینی کنند. 

وی با بیان اینکه وحدت در داخل و در جهان اسلام، ضروری است بیان کرد: این مهم هزینه‌هایی را به همراه دارد که باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و به یک آمادگی جهاد دفاعی جدید نیاز داریم. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وارد دوره جدید شده‌ایم که باید از تجربه دفاع مقدس استفاده کنیم عنوان کرد: این پیروزی بسیار مهم و بزرگ خواهد بود چراکه غرب آسیا از چنگال خونخواران رها می‌شود. 

رضایی با اشاره به اینکه جهادگران جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر بخش مهمی در دفاع مقدس بودند افزود: اگر این قشر نبودند رزمندگان کار سختی داشتن، جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر مجاهدین مخلص فی سبیل‌الله بودند و ظهور، بروز و تربیت چنین مجاهدانی از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس بود. 

وی با بیان اینکه جامعه، دولت و نیرو‌های مسلح دوران دفاع مقدس شاهد پدیده‌ای شدند که به عنوان انقلاب دفاعی می‌توان از آن نام برد افزود: این انقلاب دفاعی در صنعت نظامی، آموزش فرماندهان، نیرو‌های انسانی و دیگر حوزه‌ها تحول آفرین بود. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تحول عظیمی در دوران دفاع مقدس نسبت به جنگ‌های قبل از انقلاب در ایران رخ داد عنوتن کرد: در این دوران یک وجب خاک به دست دشمن نرسید و ۷۰ هزار بعثی به اسارت گرفته شد. 

رضایی صریح کرد: بیش از ۲۰ کشور مقابل ایران قرار گرفت و سرزمین‌های این مرز و بوم حفظ شد که این رشادت باید به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار