فرماندار الیگودرز: اعتبارات الیگودرز 30 درصد افزایش داشته است

کد خبر: ۲۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 18 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار الیگودرز گفت: اعتبارات استانی این شهرستان 30 درصد افزایش داشته است.

 ولی الله میرزایی‌اصل صبح امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی الیگودرز 30 درصد افزایش یافته است، گفت: امسال مبلغ 35میلیارد و725میلیون و 500 هزار تومان از اعتبارات استانی برای اجرای 162 پروژه به الیگودرز اختصاص یافته است.

وی به عدم جذب 40 درصد از اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مدیران امیدواریم در سال جاری با افزایش 80درصدی جذب اعتبارات مواجه شویم.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه اختصاص 80 درصد از اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌هاست، افزود: مدیران باید بر اعتبارات ملی تکیه نموده و صرف اعتبارات استانی را در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ببینند.

این مسؤول با اشاره به ظرفیت نماینده الیگودرز در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مدیران باید از طریق نماینده و مدیران کل استان و ایجاد ارتباط با وزرا ضمن اولویت سنجی و بر اساس مشکلات موجود شهرستان جهت جذب اعتبارات تلاش کنند.

میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه 70 درصد جمعیت روستایی شهرستان الیگودرز از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند، افزود: اگر چه برخی روستاهای کم خانوار از این نعمت بهره‌مند نیستند و بی‌شک رفع مشکل آنها از دغدغه‌های ما است، اما در حال حاضر حدود 140 روستای الیگودرز از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

وی به آسفالت 35 درصدی راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز اشاره نمود و گفت: در حال حاضر از 1250 کیلومتر راه روستایی و عشایری تنها 420 کیلومتر آسفالت است و برخی تاکنون حتی راه‌شکافی هم نشده‌اند.

iفرماندارالیگودرز به ظرفیت سدهای خان آباد و حوضیان اشاره نمود و افزود: به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در دو سال گذشته تنها 500 هکتار از ظرفیت 4500 هکتاری این دو سد استفاده شده است، در حالی که جهت آبیاری تحت فشار نیاز به استفاده بیشتری از ظرفیت آنها داریم.

در این جلسه تعدادی از مدیران اولویت‌های دستگه‌ها را بیان کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار